| کد خبر: 210606 |

◄ تیراندازی به یک کامیون در جاده دلگان به بمپور؛ راننده زخمی شد + فیلم

در حالی که شامگاه ۱۲ فروردین یک راننده کامیون توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد اکنون خبر می‌رسد شامگاه پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت نیز یک کامیون در جاده دلگان به بمپور مورد تیراندازی اشرار گرفته که خوشبختانه این حادثه، تلفات جانی نداشته است.

تین نیوز

در حالی که شامگاه ۱۲ فروردین یک راننده کامیون توسط اشرار در جاده ایرانشهر-بزمان مورد سوء قصد قرار گرفت و کشته شد اکنون خبر می‌رسد شامگاه پنج‌شنبه چهارم اردیبهشت نیز یک کامیون در جاده دلگان به بمپور مورد تیراندازی اشرار گرفته که خوشبختانه این حادثه، تلفات جانی نداشته است.

به گزارش تین نیوز، هرچند عامل اصلی قتل محمد تقی مهابادی راننده کامیونی که فروردین ماه توسط اشرار کشته شده بود، درکمتر از یک هفته و در روز 18 فروردین توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاکت رسید و همچنین سه تن از همدستان وی دستگیر شدند اما رانندگان کامیون از وقوع حوادث مشابه و حمله متعدد اشرار مسلح به کامیون‌ها با هدف سرقت از رانندگان در این مسیر خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس آن‌چه یک راننده کامیون با تین نیوز مطرح کرد: در تاریخ چهارم اردیبهشت یک دستگاه کامیون در مسیر دلگان به بمپور در استان سیستان و بلوچستان و در حوالی ایرانشهر مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت که اگرچه این حادثه تلفات جانی نداشت اما موجب زخمی شدن راننده و خسارت به خودروی وی شد( فیلم پیوست).

این راننده با بیان این‌که در اغلب موارد در این منطقه چنین حوادثی رخ می‌دهد، دلیل آن را فقر و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم منطقه دانست و گفت: این افرادر با تیراندازی به سمت رانندگان آنان را مجبور به توقف کرده و پس از توقف، پول، گوشی موبایل و ... را از آنان سرقت می‌کنند حتی اگر پول مقدار ناچیزی باشد.

وی افزود: تجربه نشان داده است در صورتی که رانندگان پس از تیراندازی ابتدایی به خودروی خود، توقف نکنند، شلیک گلوله بعدی به قصد کشتن رانندگان خواهد بود.

به گزارش تین نیوز، دلگان و بمپور از شهرهای استان سیستان و بلوچستان هستند.

بمپور از لحاظ تاریخی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران به‌شمار می‌رود و براساس کاوش‌هایی که در اطراف آن انجام شده، تاریخ پیدایش آن به زمان ساسانیان و اشکانیان و مادها برمی‌گردد و قلعه بمپور مربوط به دوره ساسانیان است در این شهر قرار دارد. بر اساس برخی روایات و افسانه‌های محلی، علت نام‌گذاری این منطقه به بمپور، مربوط به بهمن (پسر اسفندیار) است که اول بهمن پور بوده و به مرور زمان به بمپور تبدیل شده‌است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.