| کد خبر: 233372 |

با وجود ۵۵ هزار ناوگان جاده ای بالای ۴۵ سال سن تلاش کردیم تا از محل امتیاز قانون احکام دائمی ماده ۳۰ و امتیازی که برای وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده بود، ۵ هزار کامیون زیر سه سال ساخت را به کشور وارد کنیم

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی درخصوص نوسازی ناوگان جاده ای بار و مسافر نیز اعلام کرد: در خصوص نوسازی ناوگان بار و مسافر برنامه ای مدون وجود داشت که آن برنامه دستخوش مسائلی شد که ریشه آن در صنایع خودروسازی است.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی خاطر نشان کرد:یکی از صنایع خودروسازی که کامیون را سال هاست به کامیون داران فروخته بود نتوانست کامیون ها را تحویل بدهد. در این دوره با توجه به اینکه عمر ناوگان جاده ای در حال بالارقتن بود و با وجود ۵۵ هزار ناوگان جاده ای بالای ۴۵ سال سن تلاش کردیم تا از محل امتیاز قانون احکام دائمی ماده ۳۰ و امتیازی که برای وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرده بود، ۵ هزار کامیون زیر سه سال ساخت را به کشور وارد کنیم و برای ۵۰ هزار کامیون دیگر از طریق قرارداد با کارنجات نسبت به تولید آن اقدام کنیم.

وی افزود: امیدواریم کارخانجات کامیون های مرغوب و با کیفیت تولید کنند و برای واردات ۵هزار کامیون نیز بروکراسی ها کاهش یابد تا سریع تر ناوگان جاده ای نوسازی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
helptinn

تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

از ما حمایت کنید