| کد خبر: 204156 |

◄ تعویق یک ماهه تخصیص پیمایشی سهمیه سوخت سواری‌های کرایه

با توجه به وجود برخی مشکلات در خصوص ثبت شماره شبا توسط مالکان خودروهای سواری عمومی، مهلت ثبت شماره شبا برای رانندگان فعال در این بخش یک ماه تمدید شد.

تین نیوز

اجرای طرح پیمایشی شدن تخصیص سهمیه سوخت ناوگان کرایه سواری برون‌شهری یک ماه به تعویض افتاد.

به گزارش تین نیوز، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور به خبرنگار ما گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات در خصوص ثبت شماره شبا توسط مالکان خودروهای سواری عمومی به ویژه در استان‌های دور، مهلت ثبت شماره شبا برای رانندگان فعال در این بخش یک ماه تمدید شد.

حمید حسین‌زاده افزود: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، مقرر شد تخصیص سوخت ناوگان سواری کرایه برون‌شهری بر اساس میزان پیمایش باشد بدین صورت که از ابتدای بهمن ماه کف و سقف سهمیه سوخت سواری‌های کرایه پلاک عمومی برون‌شهری حذف شده و مابه‌التفاوت آن طبق عملکرد و پیمایش رانندگان به شماره حساب‌شان واریز شود.

بیشتر بخوانید: چند پرسش رانندگان سواری کرایه‌ در مورد سهمیه سوخت ناوگان

به گزارش تین نیوز، این مقام صنفی تاکید کرد: برای این کار، نیاز بود رانندگان در سایت اینترنتی پیش‌بینی شده نسبت به وارد کردن شماره شبا اقدام کنند که با توجه به وجود برخی مشکلات در ثبت شماره شبا، رئیس اتحادیه تعاونی شرکت‌ها و کانون انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور از سازمان راهداری تقاضای تمدید مهلت تکمیل روند ثبت شبا را درخواست نمود.

حسین‌زاده اظهار کرد: پس از ارایه این درخواست، با پیگیری و تلاش مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر این مهلت، به مدت یک ماه و تا ابتدای اسفند تمدید شد و بر این اساس در بهمن ماه نیز کارت‌های سوخت رانندگان سواری کرایه برای آخرین بار به میزان 750 لیتر شارژ می‌شود.

وی گفت: بدین ترتیب از اسفند آینده، طرح ‌سهمیه پیمایشی با اختصاص 400 لیتر بنزین به‌عنوان ‌سهمیه علی‌الحساب و پایه و مابقی براساس ‌پیمایش احصا شده از صورت وضعیت‌های ‌اخذ شده، برای ناوگان سواری کرایه برون‌شهری اجرایی خواهد شد و کسانی که نتوانند ثبت شبا انجام دهند از دریافت کل سهمیه ‌محروم و فقط به میزان خودروی شخصی، از سهمیه سوخت برخوردار می‌شوند.‌

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • عزیز اکبری 0 0

    من در طرح شبا مشکل داشتم شماره شبا ندادم حالا تا کی باید منتظر بمانم تا سایت برای سوخت تاکسی ها دوباره فعال بشه

  • عزیزاکبری 0 0

    تکلیف ما که مشکل شماره شباب برای تاکسی برون شهری داشتیم چیه سایت کی مجددا باز میشه