| کد خبر: 224918 |

◄ سوال از شرکت پخش: اراده‌ای برای حل مشکل سوخت کامیونداران وجود دارد؟

جای تعجب است که شرکت پخش با آن تکنولوژی و مدیریت، چگونه نمی داند کدام جایگاه خاموش است یا روشن؟ کدام جایگاه سوخت عرضه می کند یا نه؟ آیا کنترل 2800 جایگاه سوخت سراسر کشور کار مشکلی است؟ یا اراده ای برای حل این موضوع وجود نداشته است؟

تین نیوز

یک راننده فعال در بخش  حمل و نقل جاده ای کالا در پاسخ به درخواست مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی که از رانندگان و کامیونداران کشور خواسته است در صورت مشاهده جایگاه های فاقد گازوئیل یا خاموش موارد را به این شرکت گزارش نمایند، گفت: اصلا نیازی به گزارش رانندگان نیست، خیلی راحت از طریق آمار فروش جایگاه در طول شب به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا سمنانی در شبکه های اجتماعی با تاکید بر این که عدم تراکنش های کارت های هوشمند سوخت در طول یک مسیر  و جایگاه خود گواهی دیگر بر این امر است، عنوان کرد: در حال حاضر همه جایگاه های فروش سوخت، دارای دوربین مداربسته هستند پس اثبات خاموشی جایگاه از این طریق هم کار راحتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی سالهاست طرح سهمیه بندی سوخت از طریق کارت هوشمند را اجرا کرده و به سطح مدیریت مطلوب رسیده اما جای تعجب است که با آن تکنولوژی و مدیریت، چگونه نمی داند کدام جایگاه خاموش است یا روشن؟ کدام جایگاه سوخت عرضه می کند یا نه؟ آیا کنترل 2800 جایگاه سوخت سراسر کشور کار مشکلی است؟ یا اراده ای برای حل این موضوع وجود نداشته است؟

این راننده کامیون اظهار کرد: موضوع تعطیلی یا عدم عرضه سوخت سالهاست که گریبانگیر حمل و نقل جاده ای  شده، بهتر است جنابعالی به مناطق جنوب و جنوب شرق کشور به صورت نامحسوس سرکشی کنید و از نزدیک خاموشی جایگاه ها و پمپ (هردوباهم) را مشاهده بفرمایید.

سمنانی گفت: دلایل متعددی برای عدم فروش یا تعطیلی جایگاه ها در شب ها وجود دارد همچون عدم صرفه اقتصادی برای جایگاه دار، عدم تخصیص سوخت کافی به جایگاه، ضعف مدیریتی جایگاه دار جهت خرید به موقع سوخت از شرکت نفت، پرداخت حقوق نامناسب به کارمندان جایگاه یا قوانین امنیتی انتظامی حاکم بر استان های مختلف.

وی عنوان کرد: به طور حتم نظارت بر عملکرد جایگاه ها وظیفه شرکت پخش فراورده های نفتی و بازرسان این شرکت است و اگر تازه امروز صدای رانندگان کشور به گوش مسئولان شرکت پخش رسیده بیانگر ضعف مدیریتی و نظارتی این شرکت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    اگر یک سوم حقوق مسئولان مربوطه به عنوان جریمه کسر میشد ، این اتفاق ها نمیافتاد!