| کد خبر: 269304 |

پل بزرگ سفیدرود در محور منجیل- طارم نوروز بهره برداری می شود

پروژه پل بزرگ سفیدرود در محور اصلی منجیل- طارم مراحل پایانی خود را طی می کند و نوروز ۱۴۰۳ بهره برداری می شود.

تین نیوز

پل بزرگ سفیدرود در محور منجیل- طارم نوروز بهره برداری می شود

فرماندار شهرستان رودبار گفت: پروژه پل بزرگ سفیدرود در محور اصلی منجیل- طارم مراحل پایانی خود را طی می کند و نوروز ۱۴۰۳ بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طهمورث عمو پور فرماندار شهرستان رودبار گفت: پل سفید رود مسیر ارتباطی بین شهرستان طارم در زنجان و رودبار در گیلان و یکی از دغدغه های مردم ۲ شهرستان تکمیل و بهره برداری از این پل است.

وی با بیان اینکه عرض کم این پل موجب شده در اکثر ایام عبور و مرور خودروها با کندی صورت گیرد و ترافیک سنگینی را در مسیر ایجاد کند، اضافه کرد: مراحل احداث این پروژه از اوایل سال ۹۹ آغاز شد اما عملیات اجرایی آن در مقطعی متوقف شد.

عموپور تصریح کرد: با روی کارآمد دولت سیزدهم و دستور استاندار و پیگیری وی برای شروع دوباره این پروژه اکنون پیشرفت فیزیکی آن به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

فرماندار رودبار ارزش ریالی به روز پروژه پل سفیدرود منجیل_ طارم را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار کرد: عرشه پل بارگذاری شده است و استاندار گیلان طی بازدیدی در هفته گذشته تاکید کرد این پروژه تا نوروز ۱۴۰۳ بهره برداری شود.

به گفته وی؛ احداث پل سفیدرود یکی از دغدغه های مردم شهرستان های رودبار و طارم است و با بهره برداری از این پل بسیاری از مشکلات ترددی این منطقه و بار ترافیکی مسیر برطرف می شود.

در حال حاضر پل قدیمی بین دو شهر منجیل گیلان و طارم زنجان بر روی رودخانه سپیدرود استفاده می شود و خودروها برای تردد از آن با توقف از هر دو سمت پل به صورت یک طرفه تردد می کنند. پل بزرگ در حال ساخت با عرشه فلزی و پایه های بتنی در کنار پل قدیمی به منظور ایجاد مسیر جداگانه برای رفت و برگشت خودروها به طول ۹۰ متر در دو دهانه ۴۰ و ۵۰ متری بر روی رودخانه سپیدرود در حال احداث است. شهرستان رودبار در ۶۷ کیلومتری جنوب مرکز گیلان واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.