| کد خبر: 256294 |

ناوگان حمل و نقل عمومی رشت سبز می شود

شهردار رشت با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در این شهر، گفت: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می شود.

تین نیوز

شهردار رشت با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در این شهر، گفت: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سید حسین رضویان در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت، با اشاره به اینکه از ۱۶۰ واحد در مسکن مهر متعلق به شهرداری به غیر از آجر چیزی باقی نمانده است، اظهار کرد: حراست و بازرسی شهرداری رشت باید بگویند چرا این ساختمان ها به این وضع دچار شده اند و چرا با اموال متعلق به بیت المال این چنین برخورد شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان های متعلق به شهرداری رشت جزو بیت المال هستند، افزود: املاک شهرداری رشت اگر هم قرار است در اختیار مؤسسات خاصی قرار بگیرد باید به صورت عادلانه شرایط بهره مندی از آن برای همه مؤسسات فراهم شود.

حمل و نقل رشت، سبز می شود

«رحیم شوقی» شهردار رشت هم در این نشست اظهار کرد: در این مدت کوتاه تلاش کردم که برای بسیاری از مباحث به یک الگوی درست دست پیدا کنیم تا نتیجه مطلوب برای شهر و تصمیمات اعضای شورا درباره مباحث مختلف محقق شود.

شوقی با بیان اینکه وضعیت پروژه ها با هدف مشخص شدن بازده زمانی در دست بررسی است، گفت: رفع مشکلات پسماند بسیار حائز اهمیت است و موضوع تفکیک زباله از مبدا را با جدیت در دست بررسی داریم و در حال حاضر نیز با چندین شرکت متقاضی مشغول بحث و تبادل نظر هستیم.

وی با اشاره به اینکه ردیف بودجه مربوط به اخذ تسهیلات در دست بررسی است، افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ ردیف هایی به اخذ تسهیلات از بانک ها اختصاص پیدا کرده است و در تلاشیم که این اقدام سریع تر محقق شود.

شهردار رشت با بیان اینکه جلسات مربوط به بحث کانال (ژ ۵) نیز در دست بررسی است، گفت: در دیدار با معاون عمرانی استاندار گیلان نیز این موضوع بررسی شد و با واگذاری و تغییر برخی کاربری ها امیدواریم این مهم سریع تر نیز اجرایی شود.

اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در رشت

شوقی با اشاره به اجرای ممیزی املاک در رشت اضافه کرد: طی همین هفته بررسی اسناد فراخوان ممیزی املاک در رشت انجام می شود و این کار در شهرداری منطقه چهار رشت استارت زده می شود.

وی با اشاره به اجرای ناوگان حمل و نقل سبز در رشت افزود: سالیانه مبالغ هنگفتی بابت سلامت شهروندان توسط دولت پرداخت می شود و به منظور جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی ناشی از آلودگی های بهتر است به اجرای حمل و نقل برقی نگاه ویژه ای معطوف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فاطمه سعدی 0 0

    هی سبز،سبز میگه ولی من که نفهمیدم چی گفت و برنامه اش چیه؟