| کد خبر: 252159 |

رئیس آتش نشانی رشت خبر داد:

اعزام ۵۹ آتش نشان برای اطفای حریق هایپرمارکت رشت

رئیس آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع حریق در هایپر مارکت، گفت: بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام شدند.

تین نیوز

رئیس آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع حریق در هایپر مارکت، گفت: بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام شدند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهرام مومنی از آتش سوزی در یکی از فروشگاه های بزرگ خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی یک هایپرمارکت به ساعت ۳:۳۸ بامداد امروز، ۱۸ بهمن ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی گفت: تیم فرماندهی آتش نشانی سریعا با توجه به موقعیت محل آتش گرفته که مملو از مواد غذایی روغنی، بهداشتی، شوینده ها و اسپری ها(عطر، خوشبوکننده، حشره کش و...) بوده، بالغ بر ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۲۰ خودروی اطفایی، آبرسان، نردبان هیدرولیک، خودروی پشتیبان و دستگاه تنفسی به محل آتش سوزی واقع در خیابان رشتیان اعزام کرد.

رئیس آتش نشانی رشت با تاکید بر مجاورت یک باب آپارتمان چندین طبقه و یک باب منزل مسکونی ویلایی، ادامه داد: احتمال سرایت شعله های سرکش آتش که بر سقف و بدنه هایپرمارکت نشسته بود به اماکن همجوار وجود داشت که تیم های عملیاتی سریعا نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

مومنی خاطرنشان کرد: شدت این آتش سوزی به واسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال بسیار گسترده بود که عملیات سخت و نفس گیری برای آتش نشانان رقم خورد.

 در این حادثه به کسی آسیب جدی نرسید و تنی چند از آتش نشانان به واسطه حجم بالای آتش سوزی و عملیات؛ دچار خستگی مفرط شدند که پس از امدادرسانی عوامل اورژانس هم اینک حالشان خوب است.

به واسطه حجم بالای دپوی اجناس در انبار و محل آتش سوزی تیم عملیاتی همچنان پس از گذشت بالغ بر هفت ساعت از حادثه در حال لکه گیری محل آتش سوزی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.