| کد خبر: 247414 |

تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای پروژه راه آهن رشت-کاسپین

استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-کاسپین گفت: در حال حاضر زیرساخت و روساخت این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

استاندار گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه راه آهن رشت-کاسپین گفت: در حال حاضر زیرساخت و روساخت این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه راه آهن رشت- کاسپین در جمع خبرنگاران اظهار کرده تکمیل و بهره برداری از این پروژه نه تنها برای استان گیلان بلکه برای کشور حائز اهمیت است.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم در تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه راه آهن رشت- کاسپین اهتمام ویژه ای دارد، گفت: اقدامات خوبی برای پیشرفت این پروژه در سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرا و پیشرفت های این پروژه افزود: زیرساخت و روساخت قطعه اول راه آهن رشت-کاسپین بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته و برای ادامه مسیر در تأمین مصالح و اعتبار موردنیاز مشکلی وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مراحل تکمیل راه آهن رشت-کاسپین بدون وقفه در حال انجام است، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه ۶۵۰ میلیارد تومان از طریق مصوبات سفر و ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت متمم تخصیص اعتبار شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.