| کد خبر: 244712 |

◄ پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه تکمیل آزادراه رشت - قزوین

استاندار گیلان در جریان بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و منجیل، گفت: یک قطعه آزادراه ۹۰ درصد و قطعه ای دیگر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تین نیوز

استاندار گیلان در جریان بازدید از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و منجیل، گفت: یک قطعه آزادراه ۹۰ درصد و قطعه ای دیگر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش تین نیوز، اسدالله عباسی با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی از روند تکمیل پروژه آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار و منجیل بازدید و بر لزوم تسریع در بهره برداری از آن تاکید کرد.

وی اهمیت این پروژه آزادراهی و نقش آن در تسهیل عبور و مرور هم‌وطنان و شهروندان در جاده‌های ارتباطی را یادآور شد و به تخصیص مناسب اعتبارات از محل سفر رئیس جمهوری و نیز اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه اشاره و اضافه کرد: یک قطعه آزادراه ۹۰ درصد و قطعه ای دیگر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار گیلان اتمام آزادراه رشت - قزوین را در تکمیل کریدور شمال - جنوب و رشد افزون تر اقتصادی استان و کشور نیز موثر ذکر کرد.

عباسی همچنین با حضور در روستای بیورزین از توابع دهستان جیرنده بخش عمارلو، ضمن زیارت امامزاده حنفیه، با حضور بر مزار شهدای آرمیده در این روستا و قرائت فاتحه، به آنان ادای احترام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.