| کد خبر: 243403 |

فرماندار خلخال مطرح کرد؛

کوتاهی راهداری گیلان در تکمیل جاده خلخال_ماسوله

خلخال-فرماندار شهرستان خلخال گفت: استان اردبیل آسفالت محور خلخال به ماسوله را در حوزه خود تکمیل کرده و هم‌اکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است.

تین نیوز

خلخال-فرماندار شهرستان خلخال گفت: استان اردبیل آسفالت محور خلخال به ماسوله را در حوزه خود تکمیل کرده و هم‌اکنون ۱۲ کیلومتر از این مسیر در حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از مهر، سید جواد یحیی‌زاده بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راهداری استان اردبیل آسفالت مسیر خلخال به ماسوله در حوزه خود را در اوایل مهرماه سال ۱۳۹۹ پایان و مورد بهره‌برداری قرار داده است و ۱۲ تنها کیلومتر از مسیر ۸۲ کیلومتری این مسیر در حوزه استان گیلان فاقد آسفالت است.

وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه همت مسئولان استان گیلان را می‌طلبد، گفت: در سال ۱۳۸۷ و در نشست مشترک مسئولان دو استان اردبیل و گیلان، مسئولان استان گیلان متعهد به اجرای کامل آسفالت راه در دو حوزه اردبیل و گیلان شده‌اند اما اکنون استان گیلان تنها سه کیلومتر از مسیر ۱۵ کیلومتری واقع در حوزه استحفاظی خود را آسفالت کرده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: برای اجرای پروژه آسفالت راه خلخال به ماسوله و تا انتهای حوزه این شهرستان در سال ۹۹ بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و انتظار از مسئولان استان همسایه گیلان عمل به تعهدات خود در قبال آسفالت راه در حوزه این استان است.

یحیی‌زاده اضافه کرد: با بهره‌برداری از این راه توریستی راه برای ورود گردشگران داخلی و خارجی از سمت ماسوله به استان اردبیل هموار شده و این امر رونق اقتصادی مردم منطقه و صنعت گردشگری را به همراه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.