| کد خبر: 239886 |

فرماندار رامسر:

◄ ۲۰ پروژه دهه فجر در رامسر افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار رامسر گفت: به مناسبت دهه فجر ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در بخش های مختلف در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

تین نیوز

 فرماندار رامسر گفت: به مناسبت دهه فجر ۲۰ پروژه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان در بخش های مختلف در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

محمد آزاد ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر در دهه فجر ۲۰ پروژه و برنامه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود، افزود: در راستای تأکیدات و برنامه‌های دولت و نماینده عالی دولت در استان گام‌های اجرایی، عملیاتی و مؤثر ی باید در شهرستان برداشته شود.

وی افزود: رامسر قطب گردشگری و توریستی بوده و باید دارای نقشه گردشگری و توریستی باشد و در کنار آن باید به بخش کشاورزی، خدمات و صنعت نگاه ویژه ای داشته باشیم.

فرماندار رامسر گفت: تاکید بر این است حوزه کشاورزی، صنعت و خدمات با رویکرد گردشگری باشد تا در خصوص افزایش سرانه استان و شهرستان گام‌ها و اقدامات خوبی برداریم و توجه به این موضوع سبب اشتغال خواهد شد و در حوزه معیشتی و اقتصادی از رشد بیشتری برخوردار شویم.

وی تصریح کرد: آزاد سازی سواحل در دستور کار دولت قرار دارد تا مردم به راحتی از ساحل بهره وری کنند که سبب بهره برداری بهتر و بیشتر و با کیفیت تری از دریای خزر شود.

وی گفت: در شهرستان رامسر ۲۰ کیلومتر ساحل داریم که باید به عنوان یک پتانسیل و ظرفیت در جهت توسعه استان از آن بهره گیری شود.

فرماندار رامسر افزود: پسماند و پاکسازی سیمای شهری و روستایی مورد تاکید بوده و در حوزه پسماند و جمع آوری زباله‌های سرگردان اهتمام خاصی وجود دارد و باید توجه بیشتری به وضع موجود داشته باشیم و این روند را ادامه دهیم و شهرداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای بخش، شهر و روستا نسبت به پاکسازی محیط حساسیت داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.