| کد خبر: 221350 |

مدیرکل فرودگاه های گیلان منصوب شد

سید محسن میرحسینی با ابلاغی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان مدیرکل فرودگاه های گیلان منصوب شد.

تین نیوز

سید محسن میرحسینی با ابلاغی از سوی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان مدیرکل فرودگاه های گیلان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان به ایرنا، از جمله ماموریت های مدیرکل جدید فرودگاه های گیلان در این ابلاغ می توان به استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در راستای پاسداشت حقوق شهروندی و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر مجموعه های مرتبط با خدمات فرودگاهی و هوانوردی، توسعه کار تیمی، افزایش مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص ضمن تاکید بر شناسایی و به کار گیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی اشاره کرد.

در این ابلاغ همچنین بر نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، کاهش هزینه ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت و نیز تعامل موثر با مسوولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی تاکید شده است.

سید محسن میر حسینی  شهریور ماه امسال پس از غلامرضا کریم آقایی مدیرکل پیشین فرودگاه سردار جنگل رشت و مدیرکل فعلی فرودگاه های استان فارس ، بعنوان سرپرست اداره کل فرودگاه های گیلان معرفی شد و ازین پس بصورت رسمی بعنوان مدیرکل فرودگاه های گیلان به ادامه فعالیت در این حوزه می پردازد.

فرودگاه گیلان به لحاظ زیرساختی آمادگی افزایش تعداد پرواز به دیگر مقاصد داخلی را دارد اما این موضوع نیازمند هم افزایی از سوی دستگاه های اجرایی استان و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی است.

فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید.

فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال - جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسام 0 0

    چرا میگید فرودگاه‌ها؟ مگه تو استان گیلان بیشتر از یک فرودگاه وجود داره؟