| کد خبر: 218229 |

ورود خودرو ها به گیلان ۴۱ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیان کرد: از پنجم تا نهم شهریورماه جاری ؛ بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد گیلان شد که در مقایسه با هفته گذشته بیانگر افزایش ۴۱ درصدی است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان بیان کرد: از پنجم تا نهم شهریورماه جاری ؛ بیش از ۳۳۷ هزار خودرو وارد گیلان شد که در مقایسه با هفته گذشته بیانگر افزایش ۴۱ درصدی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریبرز مرادی اظهار داشت: همچنین از پنجم تا نهم شهریور ماه؛  ۲۴۲ هزار و ۶۱۴  دستگاه خودرو از استان خارج شد که این میزان نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش خروج را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: بیشترین ورودی استان طی مدت یاد شده مربوط به روز پنجشنبه ( ششم شهریورماه) با ۹۶ هزار و ۶۵۹ دستگاه خودرو و بیشترین آمار خروجی نیز طی روز یکشنبه با ۶۴ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو در خروجی می باشد.

وی افزود: طی این مدت؛  بیشترین میزان ورودی و خروجی از طریق محور آزادراه قزوین- رشت بوده  که تعداد ورود خودروها با تعداد ۶۱ هزار و ۸۱۹ دستگاه خودرو و خروجی با  ۴۰ هزار و ۳۳۰وسیله نقلیه بوده است.

مرادی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار طی۲۴ ساعت گذشته محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان و پس از آن محور لاهیجان- لنگرود پر ترددترین محورهای استان بوده اند.

۶ محور اصلی آزادراه لوشان - قزوین، جاده قدیم  لوشان - قزوین، منجیل - طارم ، چابکسر - رامسر، آستارا - اردبیل و خلخال - اسالم محورهای ورودی و خروجی استان گیلان هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.