| کد خبر: 207731 |

کاهش ۳۴ درصدی مصرف بنزین در گیلان با شیوع کرونا

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از کاهش ۱.۵ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین در استان خبر داد و گفت: اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد کاهش مصرف بنزین داشتیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان از کاهش ۱.۵ میلیون لیتری مصرف روزانه بنزین در استان خبر داد و گفت: اسفندماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد کاهش مصرف بنزین داشتیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی اصغر عباسی از کاهش مصرف بنزین به دنبال شیوع کرونا در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: مصرف بنزین معمولی و سوپر از ابتدای اسفندماه سال جاری تا پایان روز ۲۳ اسفندماه مجموعا ۴۸ میلیون و ۴۰۵ هزار لیتر است که با توجه به مصرف روزانه این فرآورده در گیلان در شرایط عادی(سه تا سه و نیم میلیون لیتر) کاهش ۱.۵ میلیون لیتری را شاهدیم.

وی افزود: کاهش مصرف بنزین پس از اعلام شیوع ویروس کرونا در گیلان در حالی است که با توجه به مصرف ۷۳ میلیون لیتری بنزین(سوپر و معمولی) در مدت مشابه سال گذشته، انتظار افزایش مصرف در اسفندماه در گیلان را داشتیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان تصریح کرد: از زمان اعلام شیوع ویروس کرونا در گیلان کاهش ۲۵ میلیون لیتری بنزین را در مدت مذکور نسبت به سال گذشته داشته ایم که این میزان معادل کاهش ۳۴ درصدی این فرآورده در روزهای اخیر نسبت به سال گذشته است.

عباسی این کاهش مصرف را نتیجه همکاری و وظیفه شناسی مردم استان گیلان دانست و متذکر شد: مردم نسبت به حذف ترددهای غیر ضروری اهتمام داشته و با عملکرد محتاطانه خود در کاهش مصرف سوخت تاثیر بسزایی داشته اند و با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان همکاری کردند.

وی از غربالگری و تب سنجی کارکنان انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان خبر داد و گفت: ضد عفونی کلیه تاسیسات عملیاتی و سطوح باز با آب ژاول و شست و شوی سطوح بسته و ادارات با آب اکسیژنه از دیگر اقداماتی است که واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست این شرکت با همکاری واحدهای ذیربط در ستاد، انبار، مرکز سوختگیری هواپیمایی و نواحی نه گانه شرکت به طور روزانه به انجام می رساند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان، تحویل ماسک و دستکش به صورت روزانه به کارکنان واحدهای عملیاتی را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانست و خاطرنشان کرد: نظافت و گندزدایی از نازل ها، دیسپنسرها، کارتخوان ها، اماکن عمومی جایگاه های عرضه سوخت اعم از سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و همچنین فضای باز جایگاه ها نیز با همکاری مستمر مالکین جایگاه ها در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.