| کد خبر: 207126 |

روایت تلخ نماینده مجلس از تلنبار شدن اجساد در قم / قرنطینه گیلان الزامی است

یک نماینده مجلس با هشدار نسبت به آمار کشته‌شدگان کرونا در کشور گفت: قم و رشت را قرنطینه کنید تا رکورددار کشته‌شدگان کرونا در جهان نشدیم.

تین نیوز

یک نماینده مجلس با هشدار نسبت به آمار کشته‌شدگان کرونا در کشور گفت: قم و رشت را قرنطینه کنید تا رکورددار کشته‌شدگان کرونا در جهان نشدیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، عبدالکریم حسین‌زاده در حساب شخصی خود در توئیتر با انتقاد از عدم قرنطینه شهرها به هنگام شیوع بیماری کرونا نوشت: ‌تلنبار شدن اجساد در قم و درماندگی مردم ‎رشت گواه ناکارآمدی‌های صورت گرفته در این اطلاع‌رسانی و هشدار به موقع ‎کرونا ست. شهرها را که ‎قرنطینه نکردید، حالا که در پیک زمان شیوع هستیم دست کم قرنطینه خانگی در قم و رشت الزامی کنید تا در تعداد کشته‌شدگان رکورددار جهانی نشده‌ایم.

محمدحسین قربانی نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس نیز با اشاره به وضعیت استان گیلان در رابطه با شیوع ویروس کرونا گفت: در یک جمله بگویم وضعیت گیلان خوب نیست و اقدامات دولت و وزارت بهداشت نیز کافی نیست و کمبودها نیز بسیار زیاد است؛ کمبودها وحشتناک است.

وی با بیان اینکه آمارها بر اساس یک پروتکل اعلام می‌شود و کانال خروجی آمار هم قرارگاه مبارزه با کرونا است، درباره کنترل مجرای ورودی و خروجی به استان گیلان اظهار کرد: کنترل‌هایی انجام شده که صد درصد نبوده اما اگر با این روند پیش برود و با توجه به کانون بودن گیلان و سیر صعودی که وجود دارد، در چند روز آینده باید گیلان را قرنطینه کامل کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.