| کد خبر: 200485 |

تصادف در محور رضوانشهر - انزلی ۴ کشته و ۳ مجروح برجا گذاشت

رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن ۴ تن و مجروح شدن ۳ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با خودرو سواری پراید در محور رضوانشهر - انزلی خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن ۴ تن و مجروح شدن ۳ نفر بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با خودرو سواری پراید در محور رضوانشهر - انزلی خبر داد.

سرهنگ حسین محمدپور در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور رضوانشهر - انزلی، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد یک دستگاه پژو ۲۰۶ که از محور رضوانشهر به انزلی محله سنگاچین در حال تردد بود با یک دستگاه پراید برخورد کرده است.

وی بیان کرد: در این حادثه دو تن از سرنشینان خودرو پژو ۲۰۶ و نیز راننده سواری پراید و سرنشین وی که زنی ۳۷ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف جان باختند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، تصریح کرد: زن ۳۵ ساله ای که راننده خودرو پژو ۲۰۶ بود و سرنشینان سواری پراید که دو دختر ۱۴ و ۱۱ ساله بودند در این حادثه مجروح و به بیمارستان انتقال یافتند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه خواب آلودگی، دشمن رانندگی سالم است و هوشیاری کامل راننده، ایمنی عبور و مرور را تضمین خواهد کرد، گفت: چنانچه در طول رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی بر شما غلبه کرد حتما از ادامه رانندگی خودداری کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.