| کد خبر: 196732 |

مدیرعامل شرکت راه‌آهن عنوان کرد:

آذرخش پلیس برای کاهش تصادف در راه‌های گیلان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی با اجرای طرح آذرخش و آموزش های پلیس در راه‌های استان خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی گیلان از تلاش برای کاهش تصادفات رانندگی با اجرای طرح آذرخش و آموزش های پلیس در راه‌های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  سرهنگ حسین محمدپور  اظهار داشت: در این طرح پلیس با خودروهای نامحسوس  به ویژه روزهای پنجشنبه و جمعه با تمرکز در محورهایی و رصد  آنها، خودروهای رانندگان  حادثه ساز را شناسایی و  اعمال قانون می کند.

وی سرعت غیرمجاز، لایی کشی، تغییر مسیرهای ناگهانی، سبقت های غیر مجاز ، نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه در هنگام رانندگی و داشتن چراغ های سالم را از جمله این تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و هدف از اجرای این طرح را تشدید برخورد با تخلفات حادثه ساز و افرادی خواند که  با رفتار ترافیکی خود راه ها را نا امن می کنند و موجب ایجاد خطر و حادثه  برای خود و دیگران می شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان  خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در کنار طرح های آموزشی از جمله طرح آموزش موتورسواران که تعداد بسیاری از قربانیان سوانح رانندگی استان را تشکیل می دهند، در شهریور ماه بالاترین امار تصادفات در کشور  موجب کاهش تصادف در گیلان شده است.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: طی شهریور ماه امسال، تعداد قربانیان سوانح رانندگی در راه ها براساس آن‌چه که پلیس در سر صحنه ثبت کرده ، نسبت به سال گذشته 11 نفر کاهش یافته است.

وی به تعداد کشته شدگان تصادف های رانندگی در راه های استان طی شهریورماه سال جاری و سال گذشته اشاره و بیان کرد: شهریور ماه سال گذشته  در راه های استان 41 نفر کشته شدند که  شهریورماه امسال،  11 نفر کاهش یافته است.

گیلان یکی از پنج مقصد اول گردشگری   در کشور است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.