| کد خبر: 192046 |

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در گیلان

تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در استان توزیع شده است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین در استان توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز مرادی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک در استان توزیع شده است.

وی به نحوه توزیع لاستیک خودور‌های سنگین حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و برای مینی بوس‌ها به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اختصاص می‌یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: طرح توزیع لاستیک با هدف حمایت از شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان از تابستان پارسال تاکنون در حال اجراست .

فریبرز مرادی افزود: برای وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد، وسایل نقلیه باری با ظرفیت ۲۰ تا ۴۰ تن، به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد، ۲ حلقه لاستیک داده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر متقاضی دریافت لاستیک می‌توانند با به همراه داشتن کارت هوشمند فعال ناوگان و مدارک شناسایی خودرو به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.