| کد خبر: 186140 |

بزرگراه رشت- بندرانزلی مسدود شد

رانندگان با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها با احتیاط تردد کنند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه گیلان گفت : بزرگراه رشت- بندرانزلی براثر سقوط پل عابر پیاده در کمربندی خمام مسدود شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسین محمدپور رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: بازشدن نابهنگام جک یک تریلی حامل شن و ماسه و برخورد آن با پل عابر پیاده در کمربندی خمام سه راه فتاتو موجب شکستگی این پل و مسدود شدن بزرگراه  رشت- بندرانزلی شد.

وی با بیان اینکه، این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: با وجود بارش باران و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان با سرعت مجاز حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: براثر بارش باران همه محور‌های استان لغزنده است و رانندگان باید برای جلوگیری از سوانح جاده‌ای با احتیاط بیشتری تردد کنند.

سرهنگ حسین محمدپور به بارش برف در محور اسالم به خلخال اشاره کرد و افزود:رانندگان در این مسیر برای تردد به زنجیر چرخ و دیگر وسایل گرمایشی مجهز باشند.

رئیس پلیس راه گیلان از مصدوم شدن ۱۰ نفر بر اثر تصادف در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ فقره تصادف منجر به جرح در جاده‌های گیلان رخ داده است که بر اثر آن ۱۰ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

وی با اشاره به بارش باران و برف در محورهای استان، افزود: رانندگان با پرهیز از رفتار‌های پر خطر از جمله سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه  تصریح کرد :شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.