| کد خبر: 173779 |

◄ تاکید نماینده رشت بر راه‌اندازی پروازهای مستقیم از رشت به آذربایجان و گرجستان

کوچکی‌نژاد به تقاضاهای مردمی برای برقراری پروازهای صبح از رشت به تهران و هم‌چنین پروازهای خارجی به مقاصد باکو و تفلیس اشاره کرد و افزود: به‌زودی برای تحقق این مهم با وزیر راه و شهرسازی وارد مذاکره خواهم شد.

تین نیوز

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی فرودگاه سردار جنگل بر ضرورت راه‌اندازی پروازهای صبح از رشت به تهران و برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه رشت به کشورهای آذربایجان و گرجستان تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه گیلان، جبار کوچکی‌ن‍ژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت و نشست با مدیرکل و معاونان این فرودگاه از روند اجرایی پروژهای عمرانی این فرودگاه بازدید کرد و افزایش پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه را خواستار شد.

کوچکی‌نژاد به تقاضاهای مردمی برای برقراری پروازهای صبح از رشت به تهران و هم‌چنین پروازهای خارجی به مقاصد باکو و تفلیس اشاره کرد و افزود: به‌زودی برای تحقق این مهم با وزیر راه و شهرسازی وارد مذاکره خواهم شد.

غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه گیلان نیز در این دیدار به تشریح عملکرد فرودگاه سردار جنگل رشت پرداخت و گفت: پروژه احداث مخزن 500‌مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب شرب شهری، نصب چراغ‌های تقرب دقیق پرواز برای کاهش دید افقی خلبان و فاز دوم محوطه‌سازی ترمینال پروازهای داخلی، نصب دستگاه کمک ناوبری DVOR و هم‌چنین بهسازی محاوط فرودگاهی درمجموع با هزینه‌ای بالغ‌بر 200‌میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست و مصمم هستیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی از آمادگی فرودگاه سردار جنگل رشت برای افزایش پرواز به مقاصد داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در صورت آمادگی شرکت‌های هواپیمایی و با توجه به شبانه‌روزی بودن فرودگاه سردار جنگل رشت آماده ارائه خدمات فرودگاهی به مسافران و شرکت‌های هواپیمایی هستیم.

خبر دیگر این‌که، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت از روند اجرایی پروژه احداث مخزن 500‌مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب‌شرب شهری این فرودگاه بازدید و اظهار امیدواری کرد: به‌زودی فرودگاه سردار جنگل به شبکه توزیع آب شهری متصل شود.

پروژه احداث مخزن 500‌مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ آب شرب‌شهری فرودگاه سردار جنگل از سال گذشته بااعتباری بالغ‌بر 40‌میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حال اجراست و به پیشرفت 70‌درصدی رسیده است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید از همکاری این شرکت با فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: مخزن آب‌شرب فرودگاه به شبکه آب‌رسانی مسیر جاده رشت به انزلی وصل خواهد شد و با توجه به‌عدم وجود شبکه فاضلاب در این مسیر سعی خواهیم کرد با انشعاب فاضلاب شهری آن‌ها به فاضلاب فرودگاه سردار جنگل رشت متصل کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.