| کد خبر: 256817 |

۳۲۰ میلیارد تومان صرف بهبود راه‌ها و زیرساخت‌ های کرمانشاه برای اربعین می‌ شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان جهت بهبود وضعیت راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین،  فریبرز کرمی با اشاره به در نظر گرفته شدن ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی جهت بهبود راه ها و زیرساخت های استان برای ایام اربعین، گفت: بالغ بر ۱۵ پروژه اصلی در این زمینه تعریف کرده ایم.

وی ادامه داد: این اعتبارات عمدتا برای توسعه زیرساخت ها و بهبود محورهای مواصلاتی استان در مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا مرز خسروی و به سمت مهران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان از این رقم تخصیص یافته، ابراز امیدواری کرد با پیشرفت پروژه ها مابقی اعتبار نیز اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی برخی از این طرح ها به اتمام رسیده و برخی نیز بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته همه این پروژه ها تا قبل از ایام اربعین به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه روکش راه های شریانی و اصلی استان به میزان ۱۸۰ کیلومتر، رفع نقاط حادثه خیز خصوصا در محورهای مهم، خط کشی راه های استان، ایمن سازی راه ها و ... را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.

کرمی با بیان اینکه برخی کارهای عمرانی و زیرساختی نیز در خود مرز خسروی است که از چندی قبل آغاز شده، احداث ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی در داخل محوطه پایانه مرزی خسروی، ساخت ۱۸۰۰ متر سایبان، تجهیزات سرمایشی و ... را از مهمترین آنها برشمرد که این طرح ها نیز تا ایام اربعین به اتمام خواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • توروخدانظارت برمغازه دارها ایجادکنیدکه هرکی هرچه دلش مخوادبدون حیاب وکتاب ازمردم میگره حرفم میزنی میگن برواون تواونم قانونت 0 0

    توروخدااداره تعزیرات فعال کنیدیامردموبصورت داوطلب بکنین مبارزه باگرانفروشی مغازه دارهاخون مردم کردن توشیشه هرکی هرچه دلش مخوادازمردم بیچاره میگیره هیچکسم نظارت نداره