| کد خبر: 208512 |

مصرف سوخت در کرمانشاه ۵۰ درصد کاهش یافت

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: پس از اجرای این طرح به صورت میانگین روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف می‌شود.

تین نیوز

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: پس از اجرای این طرح به صورت میانگین روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود بهرام نژاد اظهارداشت: به واسطه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از جمعه هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد، مصرف سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به صورت میانگین ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد.
وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرها در دستور کار قرار گرفت گفت: در این راستا راه های ورودی به شهرهای کرمانشاه در ۵۸ نقطه به صورت کامل مسدود و در ۲۳ نقطه نیز گیت های کنترل عبور و مرور برقرار شد.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴۰ نفر اکنون در این گیت ها بر عبور و مرور مردم نظارت دارند، عنوان کرد: این افراد که متشکل از نیروهای انتظامی و نظامی هستند به صورت شبانه روزی از ورود افراد غیربومی به شهرها جلوگیری می کند.
بهرام‌نژاد افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون از ورود پنج هزار و ۷۴۷ خودرو غیربومی به شهرهای استان جلوگیری شده است.
وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ خودرو غیربومی در شهرهای استان متوقف شده اند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۹۴ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودورهلی غیر بومی متخلف در شهرهای کرمانشاه صادر شده است.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند، گفت: همکاری اصناف استان کرمانشاه به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عالی است و بسیاری از آنان به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند.
بهرام نژاد توضیح داد: در روزهای نخست اجرای طرح تعداد محدودی واحد اقتصادی در سطح استان به فعالیت خود ادامه دادند اما اکنون هماهنگی واحدهای صنفی در استان در اجرای طرح به حدی رسیده است که در ۲۴ ساعت گذشته حتی یک واحد متخلف نیز پلمب نشدند.
وی در بخش دیگری از صحبت خود با تقدیر از همکاری بی نظیر مردم کرمانشاه در روز روز طبیعت گفت: عملا در این روز ترافیک محورهای استان به صفر رسید، تردد خودرو نداشتیم و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز کاملا خلوت بود.
به گفته سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه بیش از ۹۰ درصد اهداف طرح در خانه ماندن مردم در روز طبیعت به منظور مقابله با کرونا در استان محقق شد.
طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه در سراسر کشور اجرا و در راستای آن‌فعالیت بسیاری از مشاغل متوقف و ورود افراد غیربومی‌به شهر ممنوع شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.