| کد خبر: 196932 |

پیش‌بینی استقرار 50 خودپرداز سیار در مسیر زوار اربعین در کرمانشاه

در این ایام سقف برداشت پول از خودپردازهای مسیر زوار نیز از 200 به 500 هزار تومان افزایش می‌یابد.

تین نیوز

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه از پیش‌بینی استقرار 50 دستگاه خودپرداز سیار در مسیر زوار اربعین در استان خبر داد و گفت: در این ایام سقف برداشت پول از خودپردازهای مسیر زوار نیز از 200 به 500 هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بهزاد جلیلیان از آمادگی سیستم بانکی استان برای ارائه خدمات به زوار در آستانه ایام اربعین خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای ارائه خدمات مناسب به زوار از محدوده ورودی استان تا مرز خسروی اندیشیده شده است.

وی با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خودپردازی که در شهرستان‌های مسیر تردد زوار وجود دارد، یادآور شد: 50 دستگاه خودپرداز سیار نیز برای طول مسیر در نظر گرفته شده که البته عمده تمرکز این دستگاه‌ها در محدوده مرز خسروی است.

به گفته مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه، پشتیبانی لازم برای این خودپردازها نیز در گرفته شده است.

جلیلیان با بیان این که در این ایام سقف برداشت از خودپردازهای مسیر زوار اربعین نیز از 200 به 500 هزار تومان در روز افزایش می‌یابد، عنوان کرد: اگرچه زمان رسمی برای افزایش سقف برداشت از 13 مهر اعلام شده، اما هر زمان که ستاد اربعین اعلام نیاز کند سقف برداشت افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با بانک‌هایی که در مسیر تردد زوار هستند نیز انجام شده تا در صورت نیاز شعب کشیک در این بانک‌ها برقرار شود تا خدمات بانکی لازم را ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه اضافه کرد: مشکلی برای تامین اسکناس مورد نیاز زوار نیز وجود ندارد و پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.