| کد خبر: 264594 |

۵۳۰ کیلومتر از راه‌ های روستایی شهرستان بیجار آسفالت است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار گفت: در این شهرستان هزار و ۶ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این میزان تاکنون ۵۳۰ کیلومتر آسفالت شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار گفت: در این شهرستان هزار و ۶ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این میزان تاکنون ۵۳۰ کیلومتر آسفالت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، لقمان دوستی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار با بیان اینکه این شهرستان دارای یک هزار و ۳۵۶ کیلومتر جاده است، اظهار کرد: از این میزان ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی و مابقی را راه روستایی تشکیل می دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار از روکش و آسفالت ۲۱ کیلومتر از محورهای اصلی این شهرستان از ابتدای سال خبر داد و افزود: در بازه زمانی ذکر شده ۲۰ کیلومتر راه روستایی نیز احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان یک هزار و ۶ کیلومتر راه روستایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: با احتساب ۲۰ کیلومتر اجرا شده در سال جاری، در حال حاضر ۵۳۰ کیلومتر از این میزان معادل ۵۲ درصد آن آسفالت است.

دوستی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۸۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خط کشی و ۲۶۴ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی محورهای های اصلی نیز انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار تعمیر و نصب ۶۰۰ تابلو علائم جاده ای، ۴۰ کیلومتر شن ریزی راه های روستایی و حذف دو نقطه حادثه خیز را از دیگر اقدامات راهداری بیجار در سال جاری عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.