| کد خبر: 264460 |

مسیر منتهی به پایانه بار ارومیه ساماندهی شد

نزدیک به ۲ کیلومتر از محور دسترسی به پایانه بار ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: مسیر دسترسی به پایانه بار ارومیه از جاده شهید کلانتری ساماندهی شده و هم اکنون در حال بهره برداری است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان با حضور در پایانه بار ارومیه افزود: پایانه های بار را می توان به عنوان بازیگر نقش اصلی در سریال حمل و نقل کشور معرفی کرد چراکه تمام امور باربری در این پایانه ها انجام ی شود و باید توجه ویژه ای به آن داشت تا حمل و نقل سالم و ایمنی داشته باشیم. 

دست نشان در رابطه با پروژه بهسازی این مسیر افزود: نزدیک به ۲ کیلومتر از محور دسترسی به پایانه بار ارومیه با تلاش های همکاران راهداری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد آرامش خاطر در رانندگان، بهبود مسیر دسترسی از لحاظ ایمنی و شرایط ترافیکی در دستور کار قرار گرفت و در آینده نزدیک کلیه مشکلات این محدوده حل خواهد شد. 

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در محوطه پایانه نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب اقداماتی انجام خواهد گرفت که دیگر شاهد بروز هیچ گونه مشکل در این پایانه نباشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ظفرعظیمی مهر 0 0

    سلام .جناب مدیرکل خدمت شما عرض میکنم پایانه بار ارومیه پس از سه دهه حمام وسرویس بهداشتی نداشت وبا پیگیری و گزارش وشکایت رانندگان مدیر انجمن صنفی پایانه ارومیه با دریافت بودجه کلان از استانداری نسبت به ساخت حمام واستراحتگاه اقدام نمود اما متاسفانه این فعل فقط برای نمایش و فقط بخاطر مراجعه بازرسان حمام واستراحتگاه ساختن وهرگز اجازه به رانندگان نمی دهند از حمام واستراحتگاه استفاده کنند و در حمام واستراحتگاه وسرویس بهداشتی را قفل کرده اند.‌ازجناب فیروزخدایی وآقای بیگی و یعقوبی که مدیریت انجمن صنفی وکانون رانندگان کشور وارومیه را برعهده دارند تقاضا داریم بودجه مملکت را حیف ومیل نکنند واجازه دهند رانندگان مهمان از خدمات حمام ورفاه وخوابگاه در زمستان سرد آذربایجان استفاده کنند اگر یک راننده به علت گاز گرفتگی در‌کامبون فوت کند شما مدیران پایانه ارومیه باید پاسخگو باشد.درب حمام واستراحتگاه را بازکنید.