| کد خبر: 36600 |

چهارمحال و بختیاری فاقد دوربین درج تخلفات رانندگان است

تین نیوز | رییس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است در جاده‌های استان دوربین درج تخلفات نصب شود اما تاکنون یک دوربین نیز در این زمینه راه‌اندازی نشده است.
 
حمزه رفیعی با بیان اینکه امسال تاکنون نسبت به پارسال 21 درصد تصادفات در استان کاهش یافته است، افزود: آمار نشان می‌دهد21 درصد تصادفات به علت واژگونی خودرو و 31 درصد به علت سرعت غیرمجاز بوده است.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر رانندگان به قوانین رانندگی، اظهارکرد: 68 درصد تصادفات در روز و 33 درصد در شب و به‌ دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.
 
رفیعی با بیان اینکه خودروهای بالای 10 میلیون ریال خلافی توقیف می‌شوند، تصریح‌کرد: امسال تاکنون 1000خودرو با خلافی بالا در استان توقیف شده است.
 
وی با اشاره به اجرای طرح تست سلامت از رانندگان استانف خاطرنشان کرد: آمار نشان می‌دهد متاسفانه مصرف موادمخدر در بین رانندگان در استان افزایش یافته است.
 
رفیعی آموزش رانندگان بویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل بین شهری و استانی را ضروری دانست و افزود: در سال‌جاری 6000 نفر از رانندگان از آموزش‌های پلیس راهور بهره‌مند شدند.
 
وی کمبود تجهیزات و امکانات الکترونیکی را مهم‌ترین مشکل استان دانست و تصریح‌کرد: لازم است در جاده‌های استان دوربین درج تخلفات نصب شود اما تاکنون یک دوربین نیز در این زمینه راه‌اندازی نشده است.
 
رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر طرح زمستانه در چهار ایستگاه گندمان، دوراهان، شلمزار و کوهرنگ طرح کنترل ناوگان حمل و نقل باری و مسافری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 30 تیم در جاده‌های این استان ناظر بر جاده هستند و این اقدام در راستای کاهش تصادفات و تخلفات انجام می‌شود.
 
رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: با فرهنگ‌سازی مناسب و رعایت اصولی قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان تصادفات جاده‌ای کاهش و بار ترافیکی مسیرهای ارتباطی سبک‌تر می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.