| کد خبر: 262827 |

شرایط ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته نیروی انتظامی

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تسهیلات ویژه ای را برای ترخیص خودروهای رسوبی در نظر گرفته است که این شرایط از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۹ مهرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

تین نیوز

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا از اختصاص شرایط ویژه برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی به مناسبت هفته فراجا خبر داد و گفت که این شرایط تنها تا ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رمضانی گفت: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تسهیلات ویژه ای را برای ترخیص خودروهای رسوبی به مناسبت این هفته در نظر گرفته است که این شرایط از چند روز پیش آغاز شده و تا ۲۹ مهرماه سال جاری اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در خصوص تسهیلات مالی ترخیص خودروهای رسوبی نیز گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال ۹۹ و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال۹۸ توقیف شده اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ ، محاسبه می شود.

وی درباره نحوه پرداخت جرائم معوق این وسایل نقلیه نیز گفت: شهروندان می توانند ۵۰ درصد خلافی را پرداخت و ۵۰ درصد دیگر را به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت کنند.

رمضانی خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیر رسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن "پلیس من" و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می توان اقدام کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.