| کد خبر: 259841 |

هشدار سقوط سنگ در کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی برای بارش های رگباری در غرب مازندران تا بامداد روز چهارشنبه و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده و رودخانه های مسیر توقف نکنند.

تین نیوز

 فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی برای بارش های رگباری در غرب مازندران تا بامداد روز چهارشنبه و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده و رودخانه های مسیر توقف نکنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرگرد محمد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده ای باید از توقف در حاشیه راه ها و صخر ه ها و رودخانه های مسیر پرهیز کنند.

اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌ آب و و وقوع سیلاب‌ های نقطه‌ ای و محلی، کاهش دید، رانش زمین و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی بویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات این استان از بعدازظهر فردا دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه هفته جاری هشدار داد.

این اداره کل روز یکشنبه با انتشار اخطاریه‌ای اعلام کرد که با عبور متناوب امواج در تراز میانی جو، آسمان مازندران از امروز دوشنبه با رگبار متناوب باران، وزش باد، رعد و برق و با احتمال بارش تگرگ همراه خواهد بود و این وضعیت تا اواخر وقت روز چهارشنبه هفته جاری تداوم خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه کندوان اظهارداشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدارهای پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز و سفر های غیر ضروری خودداری کنند.

سرگرد احمدی تاکید کرد: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.