| کد خبر: 255756 |

آموزش های ترافیکی به ۱۰ هزار دانش آموز اصفهانی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ارائه آموزش های همگانی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک به ۱۰ هزار دانش آموز در طول هفته گذشته خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به آموزش های ترافیکی به بیش از 10 هزار دانش آموز در اصفهان، اظهار کرد: براساس تفاهم نامه بین فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش، کارشناسان پلیس راهور استان در یک هفته گذشته در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم حضور یافتند و به ارائه آموزش های همگانی در راستای توسعه فرهنگ ترافیک پرداختند.

وی افزود: در طول هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر تحت آموزش های کاربردی ارائه شده توسط کارشناسان پلیس راهور قرار گرفتند که آموزش این حجم از جمعیت دانش آموزان در طول یک هفته بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش تین نیوز، رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با ایمنا، ادامه داد: قوانین و مقررات مربوط به عابران پیاده، قوانین مربوط به دوچرخه سواری، آشنایی با علائم و هشدارهای ترافیکی، نحوه استفاده از چراغ های راهنمایی و رانندگی و فرآیند دریافت گواهینامه خودرو و موتورسیکلت برای دانش آموزان مقطع متوسطه از جمله این آموزش ها بودند که توسط کارشناسان پلیس راهور ارائه شدند.

وی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس از ارائه آموزش ها، گفت: این روند کماکان تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تمام دانش آموزان تحت آموزش های همگانی پلیس راهور قرار خواهند گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.