| کد خبر: 250363 |

مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی مسدود است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مسدود بودن مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی قبل از خیابان هنگام به دلیل نشست و ریزش آسفالت خبر داد.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مسدود بودن مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی قبل از خیابان هنگام به دلیل نشست و ریزش آسفالت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شریفی روز دوشنبه اعلام کرد: ساعت پنج صبح امروز در مسیر بزرگراه شهید بابایی غرب به شرق، قبل از خیابان هنگام به علت نشست آسفالت، مسیر فوق در آن مقطع در ۲ مسیر ایمن سازی شده و این ۲ مسیر قابل تردد نبوده و مسدود شده است.

وی از رانندگان خواست برای سهولت عبور و مرور از مسیرهای جایگزین مانند شهید زین الدین استفاده کنند.

همچنین معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک صبحگاهی گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین ولی روان گزارش می شود.

سرهنگ محمد رازقی افزود: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر بودیم.

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

رازقی ادامه داد: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک است.

به گفته سرهنگ رازقی، خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگین است.

وی تاکید کرد: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در همه تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها به منظور نظم بخشی به بزرگراه ها در حال اجراست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.