| کد خبر: 241076 |

تمهیدات ترافیکی روزهای پایانی سال تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخر امسال خبر داد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که وضعیت ترافیکی در روزهای پایانی این هفته شرایط ویژه‌ای خواهد داشت.

تین نیوز

سردار محمدحسین حمیدی روز دوشنبه درخصوص جلسه مشترک با مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) برای روزهای پایانی سال اظهار داشت: با افزایش چشمگیر مراجعات مردم به بهشت زهرا (س) روبرو خواهیم بود از این رو از چند ماه گذشته هماهنگی و جلسات مشترکی با مجموعه شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و شهرری برگزار کردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: تصمیم‌های  موثری در خصوص وضعیت زیرساختی محل و معابر منتهی به بهشت زهرا (س) اتخاذ کردیم که از جمله راه اندازی پارکینگ های مختلف، بازگشایی درهای جدید و بهینه سازی ورود و خروج مراجعه کنندگان به بهشت زهرا است.

این مسئول اضافه کرد: در همین خصوص محدودیت هایی را برای تردد کامیون و ماشین‌های سنگین درنظر گرفتیم که این مسئله می تواند در بهبود وضعیت ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال موثر باشد.

به گفته وی، تردد در مسیر جاده قم به تهران برای کامیون ها از تقاطع سالمندان، ممنوع است و رانندگان کامیونی که قصد سفر به سمت شرق کشور را دارند باید از پل قاسم آباد به سمت ورامین جاده امام رضا (ع) را انتخاب کنند و رانندگانی که قصد دارند به سمت غرب کشور تردد کنند جاده قدیم ساوه، اسلامشهر، بزرگراه آزادگان را انتخاب کنند.

حمیدی اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون ها در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان سال در این مسیر از ساعت چهار صبح تا ساعت ۲۰ اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: استفاده از مسیریاب داخلی نشان که اطلاعات مختلف سفر در آن بارگذاری شده است می تواند دراین مسیر کمک حال شهروندان باشد.

فعالیت ۲۴ ساعته بهشت زهرا (س) در ۲ روز پایانی سال

سعید غضنفری مدیر عامل بهشت زهرا (س) نیز در این باره گفت: سازمان بهشت زهرا در ۲ روز پایانی سال ۲۴ ساعته فعال است و در ایستگاه های مترو بهشت زهرا (س) خودروهایی را به شکل رایگان فعال می کنیم تا مردم به راحتی به قطعات مدنظرشان تردد داشته باشند.

وی افزود: خواهش ما از زائران اهل قبور این است که مدت زمان حضورشان را به حداقل برسانند و از برگزاری مراسم و تشریفات معمول خودداری کنند که این مسئله می تواند در مدیریت تردد و برگزاری مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال برای دیگران خدشه ایجاد کند.

مدیرعامل بهشت زهرا (س) از شهروندان خواست که با توزیع سفر در روزهای پایانی و مدیریت زمان با آرامش و آسایش بیشتری به زیارت اهل قبور بپردازند.

غضنفری خاطرنشان کرد: برای تغییر ذائقه و نگاه مراجعان و به مناسبت روز شهید برای اولین بار یک فرش گل یکهزار و صدمتری را در ورودی باب الشهدا آماده کردیم و ۲۵ هزار لاله را شروع به کاشت کردیم که می تواند در وضعیت روحی مراجعان تاثیرگذار باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.