| کد خبر: 235017 |

آخرین وضعیت ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران را اعلام کرد.

تین نیوز

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه چهارشنبه بیست و چهارم شهرویور ماه ۱۴۰۰  اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از خروجی بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از مقطع جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از جهان تاب، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از خروجی مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از پل شرقی و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از قبل از پل صنایع هوایی بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از کبیری، شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از کاشانی، بزرگراه هاشمی رفسنجانی درمسیر غرب به شرق از سردار جنگل دارای بار ترافیکی هستند .

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از ایران فیلم و مسیر جنوب به شمال نواب از میدان ۹ دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.