| کد خبر: 224369 |

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهرهای زرد و نارنجی

پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در شهرهای زرد و نارنجی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را اعلام کرد.

تین نیوز

 پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در شهرهای زرد و نارنجی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور، با توجه به کاهش آمار مبتلایان و متوفیان روزانه مرتبط با بیماری کرونا و آخرین مصوبات جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا، خوشبختانه تعداد زیادی از شهرهای کشور از گروه نارنجی به زرد تغییر یافتند.

در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک های غیر بومی و خروج خودروها با پلاک های غیربومی با یک استثنا بلامانع و محدودیت های تردد شبانه وجود ندارد.

استثنای تردد در شهرهای زرد مربوط به خودروهایی است که پلاک بومی شهرهای گروه نارنجی را دارند و مجاز به تردد در هیچ یک از شهرهای کشور غیر از شهر خود را ندارند.

بدیهی است در صورت تردد این خودروها در جاده ها و شهرها از طریق دوربین ها مورد جریمه قرار می گیرند.

شهرهای گروه زرد در هر استان مشخص شده اند. شهر تهران هنوز در گروه نارنجی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، بدنبال اعمال محدودیت های شدید از ابتدای آذر ماه تا کنون روند تلفات روزانه بر اثر کرونا در کشور کاهش چند صد نفری داشته است.

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز امروز(شنبه) اعلام کرد:‌ در حال حاضر شهر با وضعیت قرمز کرونا نداریم و ۳۳۰ شهر زرد و ۱۰۸ شهر نارنجی هستند که امیدواریم این شهرهای نارنجی نیز به مرور به سمت وضعیت زرد حرکت کنند و میزان ابتلا و بستری در شهرهای مختلف کمتر شود.

وی افزود: این دستاورد نتیجه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم و بازاریان و اصناف و بسیج و نیروهای انتظامی و اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی است.

از زمان شیوع کرونا در کشور(اوایل اسفند ۹۸) تا کنون  ۵۴ هزار و ۵۷۴ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.