| کد خبر: 199255 |

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در معابر منتهی به مناطق زلزله‌زده

پلیس راهور از تردد خودروهای شخصی به مناطق زلزله‌زده ممانعت می‌کند.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ پلیس راهور از تردد خودروهای شخصی به مناطق زلزله‌زده ممانعت می‌کند و اولویت تردد در این مناطق با خودروهای امدادی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مناطق زلزله‌زده در استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: محور میانه ـ تبریز که به علت زلزله و ریزش کوه دچار اختلال در تردد شده بود، بازگشایی شده و در حال حاضر تردد در آن در حال جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اینک همه محورهای مواصلاتی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی از جمله معابر روستایی و بین‌شهری باز بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اعلام این مطلب که مأموران پلیس راهور ناجا به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد در معابر استان آذربایجان شرقی حضور فعال دارند، به اعمال محدودیت تردد برای خودروهای شخصی در مناطق زلزله‌زده اشاره و اعلام کرد‌: به منظور دسترسی سریع مأموران امدادی و کمک‌رسان به مردم زلزله‌زده، اولویت با تردد خودرودهای امدادی است و پلیس راهور برای عبور خودروهای شخصی محدودیت اعمال کرده است.

سرهنگ رحمانی از هموطنان درخواست کرد: از مراجعه غیرضرور به مناطق زلزله‌زده بپرهیزند تا راه و جاده‌ها برای کمک‌رسانی سریع و فوری و رساندن اقلام ضروری روان و بدون ترافیک باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.