| کد خبر: 190657 |

رییس پلیس پایتخت:‌

هنوز درباره حیات شبانه اظهارنظر قطعی نکرده ایم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر طرحی که قرار است در شهر اجرایی شود باید مورد مطالعه امنیتی و ترافیکی قرار گیرد اظهارداشت: در خصوص طرح حیات شبانه پلیس هنوز اظهارنظر قطعی نکرده است.

تین نیوز

 فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه هر طرحی که قرار است در شهر اجرایی شود باید مورد مطالعه امنیتی و ترافیکی قرار گیرد اظهارداشت: در خصوص طرح حیات شبانه پلیس هنوز اظهارنظر قطعی نکرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی  در حاشیه مراسم اولین مرحله اجرای طرح سراسری برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمان محلات تهران با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی، گفت: هر طرحی اعم از عمرانی، علمی و اجتماعی که در شهر قرار است اجرایی شود باید پیوست انتظامی داشته باشد تا از همه جوانب به آن پرداخته شود.

وی افزود: نماینده پلیس در جلسه‌های شورای اسلامی شهر حضور داشته و ایرادهای این طرح را عنوان کرده است.

رحیمی ادامه داد: جدای از بحث امنیتی طرح حیات شبانه، موضوع بی عدالتی نیز مطرح است به گونه‌ای که اصناف و مغازه داران اعتراض‌هایی داشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس به دنبال ایجاد امنیت، رفاه حال شهروندان و اصناف مختلف است تا آنان نیز در آرامش به مردم خدمات ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه طرح حیات شبانه موفق نخواهد بود گفت: در ماه رمضان که به صورت شبانه اصناف فعالیت می‌کنند، قانون برای همه یکسان است و طرح انتظامی آن پیش بینی شده است.

رحیمی بیان کرد: هم اکنون فعالیت اصناف در ۶ ماه اول سال تا ۱۲ نیمه شب و فست فودها و آبمیوه فروشی‌ها تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا اجرای طرح حیات شبانه تهران که مورد تاکید مدیران شهری قرار دارد طی ماه‌های اخیر با مخالفت پلیس مواجه بوده است.

در حالی که رئیس پلیس پایتخت پیشتر گفته بود این طرح باید پیوست انتظامی داشته باشد، چند روز پیش جانشین نیروی انتظامی کشور اعلام کرد: طرح حیات شبانه را قبول نداریم و زیر بار اجرای آن نخواهیم رفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.