| کد خبر: 186182 |

◄ محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس اجرا می شود

فرمانده پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی به مناسبت تعطیلات پیش رو با هدف روان سازی تردد در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.

تین نیوز

سرهنگ رضا گودرزی  اظهار داشت:  براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳  الی ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه و سه شنبه  درمورخ  ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روزهای یکشنبه و سه شنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان کرد : براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز ها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز  یکشنبه ۱۱ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است؛  همچنین تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع می باشد. 

 وی گفت: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.