| کد خبر: 185285 |

رییس پلیس پایتخت خبر داد؛

◄ دستگیری چهار دروغ‌پرداز در مورد سیل

پلیس در این ایام به صورت صد درصد آماده‌باش بود و از 2000 نیروی کمکی از مراکز آموزشی، دانشگاه انتظامی و ستاد نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در تهران نیز کمک گرفته بود.

تین نیوز

رییس پلیس پایتخت از دستگیری چهار دروغ‌پرداز در مورد سیل خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، سردار حسین رحیمی، گفت: حادثه سیل که کشور را تحت تاثیر خود قرار داد در تهران نیز پیامدهایی داشت، البته با حضور و اقدام به موقع پلیس و دیگر  دستگاه‌ها از وقوع بسیاری از مشکلات جلوگیری شد. طی این مدت پلیس اقدام به انسداد برخی معابر و تخلیه برخی اماکن نظیر رستوران‌های اطراف روددره‌ها کرد و در مجموع از اعضای فعال ستاد بحران بود.

وی اضافه کرد: تمامی مسئولان در زمینه سیل اعم از مسئولان دولتی و نیروهای مسلح اقدامات و زحمات زیادی داشتند اما متاسفانه برخی به شکل ناجوانمردانه اقدام به تخریب این افراد کردند. برخی نیز  اقدام به دروغ‌پردازی و شایعه‌پراکنی در مورد سیل کرده بودند که با هماهنگی پلیس فتا چهار نفر از این افراد در تهران شناسایی و دستگیر شدند.

اعتبار طرح ترافیک 97 تا اطلاع بعدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی در پاسخ به پرسشی درباره اعتبار طرح ترافیک اظهار کرد: مجوزهای طرح ترافیک 97  همچنان اعتبار دارد و دارندگان این طرح‌ها تا اطلاع بعدی که قطعا بارها اعلام خواهد شد، می‌توانند با استفاده از همین طرح وارد محدوده‌های طرح ترافیک و زوج و فرد شوند.

وی درباره این‌که آیا طرح ترافیک و زوج و فرد در سال 98 با تغییراتی همراه خواهد بود، گفت: تغییر چندانی در این طرح و محدوده آن رخ نداده و تنها تغییر این بوده که در محدوده زوج و فرد تنها در هر فصل، 20 روز می‌توان وارد این محدوده شد که این طرح نیز هنوز اجرایی نشده و همان‌طور که گفتم فعلا طرح ترافیک و زوج و فرد به روال سال 97 اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که در ابتدای طرح نوروزی به  فرمانده ناجا قول دادیم نوروز خوبی از حیث امنیت و کاهش حوادث برای مردم تهران رقم بزنیم، گفت: یکی از اقدامات خوب ما کنترل مجرمان بود، به طوری که در نوروز امسال 5000  مجرم که در این ایام توسط دستگاه قضایی به مرخصی آمده و آزاد بودند ، از سوی کلانتری ها رصد شدند.

 وی ادامه داد: پلیس در این ایام به صورت صد درصد آماده‌باش بود و از 2000 نیروی کمکی از مراکز آموزشی، دانشگاه انتظامی و ستاد نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در تهران نیز کمک گرفته بود.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ،  2400 گشت انتظامی اعم از خودرو ، پیاده و موتور سوار به صورت شبانه‌روزی به ویژه در هفته اول تعطیلات در تهران اقدام به گشت‌زنی می‌کردند و بیش از 50 تیم عملیاتی در این مدت فعال بودند. هم‌چنین پلیس 110 نیز 160 واحد فوریت‌های پلیسی فعال در این مدت داشته است و پلیس آگاهی نیز پایگاه‌های ویژه‌ای در این ایام ایجاد کرده بود.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایام نوروز  گفت: امسال در سه مرحله طرح پاک‌سازی اجرا شد و در جریان آن، 5900 معتاد متجاهر جمع‌آوری و 14 قاچاقچی مهم  و 895 نفر خرده فروش نیز شناسایی و دستگیر شدند. هم‌چنین  600 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.