| کد خبر: 184701 |

◄ معابر تهران لغزنده است، ایمن برانید!

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد، با توجه به خلوت بودن معابر، رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی ایمن در معابر لغزنده توصیه می‌شود.

تین نیوز

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد، با توجه به خلوت بودن معابر، رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی ایمن در معابر لغزنده توصیه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، سرهنگ دوم حسین بشیری معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک این پلیس گفت: با توجه به این که در پنجمین روز فروردین ماه شاهد بارش باران در شهر تهران بوده ایم، لازم است رانندگان  مواردی را در حین رانندگی رعایت کنند. به علت لغزندگی معابر در زمان بارندگی و کاهش اصطکاک بین لاستیک و سطح زمین، مسافت توقف بعد از ترمز افزایش می یابد. لازم است رانندگان این مورد را در نظر بگیرند و فاصله مجاز با خودروی جلویی را رعایت کنند. با توجه به کاهش دید راننده در هوای بارانی، چراغ های وسیله نقلیه روشن باشد.

بشیری در ادامه افزود:  لازم است رانندگان به طور ویژه به علائم، تابلوها و خط کشی ها دقت کنند. رانندگان حتماً سرعت مجاز را رعایت نموده و حتی بهتر است با سرعت مطمئه حرکت کنند، به علاوه از ترمزهای ناگهانی بپرهیزند، زیرا باعث سُر خوردن وسیله نقلیه می شود. بدیهی است که هنگام بارندگی، سرعت تردد در معابر به طور میانگین کاهش می یابد. رانندگان سفر خود را مدیریت کنند تا ناچار نشوند شتاب نموده و با سرعت بالا رانندگی کنند.

 معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد، با توجه به خلوت بودن معابر، رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی ایمن در معابر لغزنده توصیه می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.