| کد خبر: 184676 |

تصادفات فوتی در البرز100 درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به نظارت کامل پلیس درجاده های این استان ازکاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در روزهای پر سفر اخیر خبر داد.

تین نیوز

    رئیس پلیس راه البرز با اشاره به نظارت کامل پلیس درجاده های این استان ازکاهش 100 درصدی تصادفات فوتی در روزهای پر سفر اخیر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی افزود: از ابتدای طرح نوروزی که از 25 اسفندماه سال گذشته آغازشده تاکنون خوشبختانه هیچ تصادف منجر به فوت در جاده های برون شهری این استان رخ نداده است.

وی اضافه کرد: تصادفات منجر به جرح نیز دراین مدت 50 درصد افزایش یافته که می طلبد هموطنان توجه بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشند.

گودرزی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تعداد مجروحان حوادث رانندگی دراین استان 20 درصد افزایش داشته است .

رئیس پلیس راه البرز افزود: در این مدت نیز 17 هزار و 837 راننده متخلف در جاده های استان البرز اعمال قانون شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشته است.

وی گفت: همچنین در این مدت چهار هزار و 360 فقره تخلفات حادثه ساز توسط ماموران پلیس راه ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 92درصد افزایش اعمال قانون بوده است.

گودرزی بیان داشت : طی این مدت نیز 608 وسیله نقلیه سنگین در راه های استان البرز توقیف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد افزایش نشان می دهد.

وی گفت : با استقرار ماموران در سطح جاده های مواصلاتی استان، از تمام ظرفیت های پلیس راه برای تامین امنیت ترافیکی بهره برده ایم.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: تمام محورهای مواصلاتی استان البرز در پوشش کامل ماموران پلیس راه این استان قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.

با توجه به سفرهای نوروزی ، روزانه بیش از یک میلیون و 600هزار تردد خودرویی در جاده های البرز انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.