| کد خبر: 183185 |

◄ همکاری سازمان بهشت زهرا و پلیس راهنمایی و رانندگی در پنجشنبه آخر سال

امسال با توجه به این‌که اولین روز سال نو پنجشنبه است، پیش‌بینی می‌شود مردم در دوهفته متوالی به آرامستان بهشت زهرا مراجعه کنند.

تین نیوز

نشست مشترک پلیس راهور تهران و مسئولان سازمان بهشت زهرا، با هدف تسهیل تردد شهروندان در پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال، برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان بهشت زهرا، سعید خال در ابتدای این نشست گفت: امسال با توجه به این‌که سال نو با پنج شنبه آغاز می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم مردم و شهروندان تهرانی علاوه بر روزهای پنج‌شنبه و جمعه پایانی سال در ساعات اولیه تحویل سال با حضور در بهشت زهرا برای تجدید یاد و خاطره عزیزان خود و قرائت فاتحه خود را برای تحول در سال جدید آماده کنند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا، در این نشست تصریح کرد: همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا در سطح بالایی تعریف شده است و ما معتقد هستیم که اگر به پلیس خدمت کنیم و با ماموران نظم اجتماعی همکاری کنیم در واقع به شهروندان خدمت و آنان را تکریم کرده‌ایم و امسال هم تدابیر لازم و پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از هماهنگی و همکاری بالای بهشت زهرا و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دارد.  

در ادامه سرهنگ موسوی‌پور معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی پلیس راهور فاتب نیز با ارزشمند خواندن همکاری در بالاترین سطح  پلیس و شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا به ویژه در پنج شنبه و جمعه‌های پایان سال گفت: این هماهنگی ها و همدلی ها در نهایت به نفع مردم است و شهروندان می توانند با خیال آسوده رانندگی کنند و این وظیفه ی همه مسئولین در نظام اسلامی است .

سرهنگ موسوی پور تصریح کرد: امسال با توجه به این‌که اولین روز سال نو پنجشنبه است، پیش‌بینی می‌شود مردم در دوهفته متوالی به آرامستان بهشت زهرا مراجعه کنند. لذا ما باید تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده و مسیرها را مشخص و درب‌های ورود و خروج جدید و قدیمی را برای پذیرش و تخیله بار ترافیکی این روزها آماده کنیم.

در این نشست سرهنگ چراغی معاون آماد و پشتیبانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ اکبری سرکلانتر جنوب تهران، سرهنگ جلال معاون عملیات پلیس راهور فاتب، سرهنگ حسین‌نیا رئیس پلیس راهور منطقه 19، سرهنگ رحمانی پشتیبانی پلیس راهور فاتب، معاونین و مدیران ارشد سازمان بهشت زهرا حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.