| کد خبر: 181117 |

رئیس پلیس ناجا:

◄ نیازمند حضور برنامه ریزی شده پلیس در فضایی مجازی هستیم

بیست و یکمین گردهمایی معاونین اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی با حضور سردار اشتری رئیس پلیس ناجا و صالحی وزیر ارشاد درحال برگزاری است.

تین نیوز

بیست و یکمین گردهمایی معاونان اجتماعی استان‌ها و پلیس‌های تخصصی با حضور سردار اشتری رئیس پلیس ناجا و صالحی وزیر ارشاد درحال برگزاری است.

به‌گزارش خبرنگار تین‌نیوز، اشتری با اشاره به نقش تأثیرگذار معاونت اجتماعی و رسانه‌ها در امر اطلاع‌رسانی، گفت: امروز یکی از نیازمندی‌های اساسی ما حضور با برنامه پلیس در فضای مجازی است.

او در ادامه سخنان خود افزود: امید که در سال آینده با افزایش ۲۰درصدی مشارکت پلیس، مشاوره جایگاه بهتری در جامعه به دست بیاورند.

به گفته اشتری، پیش‌بینی‌شده تا در سال آینده اکثر کلانتری‌ها در سطح کشور دارای مشاور اجتماعی باشند. در افکار سنجی‌ها اعتماد مردم به پلیس رو به تزاید است. نتیجه می‌گیریم در حوزه آسیب‌های  اجتماعی پلیس باید در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کند.

اشتری تصریح کرد: تا به امروز پلیس نشان داده که در عرصه‌های مختلف حضور خوبی داشته و اکثر مشکلات با همکاری پلیس به‌راحتی حل‌شده است. امروز ماهر چه معاونت اجتماعی را تقویت کنیم. اثرات مطلوب آن را در احساس امنیت بین مردم خواهیم دید. امروز کشور ما در منطقه از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی ادامه داد: اهداف نیروی انتظامی در سال جاری مشخص‌شده است؛ و اهداف سال ۹۸ نیز به‌زودی ابلاغ خواهد شد. شناسایی آسیب‌های اجتماعی در تمامی جهات یکی از موارد جدی است که پلیس بر آن اصرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز مشاوران در 700 کلانتری فعالیت دارند که در 9 ماهه نخست امسال 385 هزار پرونده به مراکز مشاوره رفته که حدود 70 درصد از آنها منجر به مصالحه شده است.

اشتری به آموزش چهره به چهره توسط پلیس به مردم اشاره داشت و گفت: اعتماد مردم به پلیس طبق نظر‌سنجی‌های صورت گرفته افزایش داشته که این اعتماد بالاترین سرمایه است و برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید با تمام توان حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه‌‌های مختلف نیروی انتظامی در استان‌ها، متذکر شد: از دی ماه سال گذشته تاکنون حوادث متعددی در کشور رخ داد، سال کاری پرحجمی را در سال 97 پشت سر گذاشتیم، اکثر توطئه‌ها خنثی شد و آشوبگران در اهداف خود ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که علی‌رغم ناامنی‌ها در کشورهای همسایه، امنیت با ثبات دارد اما به این احساس امنیت در برخی مواقع خدشه وارد می‌شود، اهداف 7 گانه نیروی انتظامی در سال 97 مشخص شده و معاونان اجتماعی باید بر اساس اهداف مصوب ماموریت خود را انجام دهند.

اشتری یادآور شد: باید توسط معاونت‌های اجتماعی، بسته‌های راهبردی به دست بیاید که در سال 98 مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.