| کد خبر: 176426 |

◄ پایش هوایی راه‌ها در بازگشت زائران اربعین

با آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، جاده‌های کشور به‌صورت هوایی پایش و کنترل می‌شوند.

تین نیوز

با آغاز بازگشت زائران اربعین به کشور، جاده‌های کشور به‌صورت هوایی پایش و کنترل می‌شوند. سردار محمد شرفی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اعلام این خبر افزود: پلیس پیشگیری با آمادگی کامل برای مدیریت بازگشت زوار به کشور حاضر است و با ابتکار عمل و پایش راه‌ها می‌تواند در هرلحظه اقدامات لازم را برای کنترل لایه به لایه جمعیت انجام دهد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار شرفی با تأکید براینکه زائران حرم‌حسینی هنگام بازگشت صبر و بردباری بیش‌تری داشته باشند اظهار داشت: پلیس پیشگیری با برنامه‌ریزی جامع، تمام امکانات لازم را در مسیر بازگشت زائران پیش‌بینی کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: طرح‌های مربوط به پوشش‌ انتظامی و ترافیکی برای تسهیل درروند بازگشت زائران تدوین و وظایف هر یک از یگان‌ها، به آنها ابلاغ‌شده و با پایش هوایی که توسط این پلیس و دیگر پلیس‌های تخصصی به‌صورت مستمر از مسیرهای بازگشت انجام می‌شود، امکان اتخاذ بهترین تصمیم و اصلاح مسیرهای حرکتی زائران اربعین به‌خوبی فراهم است.

او در مورد تمهیدات ترافیکی که برای تسهیل بازگشت زائران اعمال‌شده است، گفت: در این راستا هماهنگی‌های بسیاری با مسئولان استانی، شهرستان‌ و همچنین واحدهای خدمات شهری انجام‌گرفته است تا با همکاری سایر دستگاه‌ها بتوان تمام ظرفیت‌های موجود را در اجرای این مأموریت مهم به کار گرفت.

فرمانده قرارگاه ابوذر اربعین، با اشاره به این‌که در هنگام بازگشت نیز بار سنگینی بر دوش پایانه مرزی مهران و استان ایلام قرارگرفته است، خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری نیز مانند سایر بخش‌های نیروی انتظامی توجه ویژه‌ای به این پایانه مرزی دارد و آماده است تا متناسب با شدت گرفتن موج بازگشت زائران به میهن، توان و تمرکز خود را براین محور افزایش دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.