| کد خبر: 169135 |

◄ افزایش ماموران پلیس در زمان قطعی برق

با توجه به گسترش خاموشی‌ها در فصل گرما، پلیس راهور در زمان خاموشی‌ها تعداد ماموران سر چهارراه‌ها را افزایش می‌دهد.

تین نیوز

با توجه به گسترش خاموشی‌ها در فصل گرما، پلیس راهور در زمان خاموشی‌ها تعداد ماموران سر چهارراه‌ها را افزایش می‌دهد. سرهنگ رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این خبر افزود: با قطع برق در هر تقاطعی، پلیس راهور تعداد نیروی‌های خود را در آن تقاطع تقویت می‌کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: با قطعی برق در تقاطع‌ها، به‌جای دو مامور راهنمایی و رانندگی، پنج مامور در محل مستقر می‌شوند و  هر ماموری مسئولیت کنترل  و راهنمایی خودروهای یک ضلع تقاطع را برعهده می‌گیرد  و این ماموران با حرکت دست با یکدیگر هماهنگ هستند و با سوت و حرکات دست کار چراغ راهنمایی و رانندگی را انجام می‌دهند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ماموران راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌ها در زمان قطعی برق، کار را مدیریت می‌کنند تا تصادفی رخ ندهد.

سرهنگ رازقی افزود: در طول چند روز گذشته با قطعی برق مواجه بودیم، اگرچه مقداری به بار ترافیکی در تقاطع‌ها افزوده‌شده است، اما تصادف خاصی رخ نداده و اگر تصادفی هم اتفاق افتاده باشد، جزئی بوده و مشکل خاصی  از این بابت وجود ندارد.

به گفته وزارت نیرو، خاموشی‌های اخیر پایتخت دراثر فشار زیاد مدارهای انتقال برق بوده است و کمبودی در تولید برق وجود ندارد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.