| کد خبر: 163942 |

19 نفر در حوادث جاده ای جان باختند

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 19 نفر در سوانج جاده ای استان جان خود را از دست دادند.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 19 نفر در سوانج جاده ای استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه 19نفر از 24 اسفند سال گذشته تا پایان 15 فروردین امسال در سوانح جاده ای این استان جان خود را از دست دادند، افزود: این تعداد در 13 فقره حادثه جاده ای جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد فوتی ها یک نفر زن و سه نفر کودک بودند ادامه داد:درصد بالایی از سوانح جاده ای در جاده های فرعی این استان رخ داده و جاده همدان - تهران با 6 فوتی رکوردار است.

وی اظهار داشت:  واژگونی خودرو به علت بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با 60 درصد و انحراف به چپ با 23 درصد به ترتیب بیشترین عامل بروز سوانح فوتی و جرحی در جاده های این استان بود.

رئیس پلیس راه همدان درباره علت بالا بودن آمار واژگونی گفت: جاده های این استان از امنیت بالایی برخوردار هستند بنابراین رانندگان هنگام عبور از این مسیرها، خودرو را در اختیار همسر و فرزندان فاقد گواهینامه یا ناتوان در رانندگی قرار داده و عاملی برای بروز سانحه می شوند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد:  همچنین استراحتگاه کافی برای توقف راننده در مسیرهای برون شهری این استان وجود ندارد و راننده مجبور به رانندگی مستمر حتی در صورت خستگی و خواب آلودگی است.

وی بیان کرد: افزایش واژگونی وسایل نقلیه موجب افزایش 25 درصدی شمار مجروحان سوانح جاده ای این استان در این مدت زمان شده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عزیزی گفت: 156 تن از 24 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین امسال در جاده های این استان مجروح و مصدوم شدند.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.