| کد خبر: 163540 |

جاده‌های زنجان روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد

​رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی، گفت: خوشبختانه محورهای مواصلاتی زنجان روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و عبور و مرور در این محورها عادی و روان است.

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به حجم بالای سفرهای نوروزی، گفت: خوشبختانه محورهای مواصلاتی زنجان روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد و عبور و مرور در این محورها عادی و روان است.

به گزارش تین‌نیوز، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی بابیان اینکه محورهای مواصلاتی استان زنجان روزهای آرامی را پشت سر گذاشته و ترافیک در این محورها عادی و روان است، افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم برای اینکه مسافران نوروزی بتوانند با آرامش و ایمنی بالا در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند، فراهم‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته، حجم ترافیک در جاده‌های زنجان بسیار بالابود، تصریح کرد: باوجوداینکه نیروهای پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضورداشته و همین حضور این اطمینان را به مسافران می‌دهد که با آرامش خاطر بیشتری در جاده‌ها تردد کنند، اما نباید این موضوع را از خاطر برد که این خود هم‌وطنان هستند که می‌توانند سفری ایمن را در سفرهای نوروزی رقم بزنند که تنها راه تحقق این موضوع نیز رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

به گزارش ایسنا، این مسئول با یادآوری اینکه یکی از دلایل عمده بروز سوانح جاده‌ای، خواب‌آلودگی رانندگان و اهمیت ندادن به استراحت در رانندگی طولانی‌مدت است، اظهار کرد: به همین خاطر و برای جلوگیری بروز چنین سوانحی، سرنشینان جلو در حین حرکت خودروها باید از خواب اجتناب کنند و رانندگان نیز هر وقت احساس خستگی و خواب‌آلودگی کردند، از ادامه مسیر خودداری کرده و پس از استراحتی کوتاه که بیشتر در مجتمع‌های بین‌راهی صورت می‌گیرد، به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان در ادامه با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا در بروز سوانح جاده‌ای، عوامل انسانی نسبت به دو عامل دیگر یعنی جاده و خودرو کاهش چشم‌گیری پیدا کند، خاطرنشان کرد: متأسفانه عامل انسانی بیشترین دلایل بروز تصادفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است که خوشبختانه بااین‌وجود در بیست‌وچهار ساعت گذشته هیچ حادثه‌ رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان که منجر به فوت شود، گزارش نشده است که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.