| کد خبر: 161900 |

پلیس راهور: طرح ترافیک جدید برای خبرنگاران عادلانه نیست

سردار مهماندار درباره طرح ترافیک جدید گفت: این شرایط یک محدودیتی برای خبرنگاران و رسانه‌ها ایجاد می‌کند و این با شعار طرح ترافیک جدید که «ایجاد عدالت برای همه و از بین بردن رانت» است، فاصله دارد.

تین نیوز

سردار مهماندار درباره طرح ترافیک جدید گفت: این شرایط یک محدودیتی برای خبرنگاران و رسانه‌ها ایجاد می‌کند و این با شعار طرح ترافیک جدید که «ایجاد عدالت برای همه و از بین بردن رانت» است، فاصله دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از عصر ایران خاطر نشان کرد: هرچند که دریافت عوارض در حوزه تصمیم گیری پلیس نیست، ولی به نظرم فردی باید هزینه ورود به طرح ترافیک را پرداخت کند که انجام وظیفه، ماموریت و یا رسالتی بر دوشش نبوده و با ورود به این منطقه از امکانات خاص و یا امتیاز اقتصادی بهره‌مند نشود.

سردار مهماندار با بیان اینکه از نظر من نباید برای ورود خبرنگاران به محدوده طرح ترافیک مبلغی از آن‌ها اخذ شود خاطر نشان کرد: خبرنگاران همواره در حال ارائه خدمات هستند و ما باید زمینه فعالیت راحت‌تر را برای آن‌ها فراهم کنیم، به نظر شخص من نه تنها نباید پولی از خبرنگاران اخذ شود بلکه باید شرایط فعالیتشان را بهتر هم کنیم چرا که خبرنگاران وظیفه بسیار مهمی در شبکه اطلاع‌رسانی کشور و پویا شدن و توسعه یافتن آن دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: خبرنگاران، قشری از جامعه هستند که درآمد چندانی ندارد و همچنین بسیاری از آن‌ها نیزدر بخش‌های خصوصی و مستقل مشغول فعالیت هستند که از بوجه خاصی بهرمند نیستند، اگر بخواهیم از خبرنگاران و رسانه‌ها به خصوص غیردولتی‌ها و مستقل‌ها عوارض طرح ترافیک دریافت شود، این موضوع باعث ایجاد نابرابری شده و فقط رسانه‌های خاصی امکان حضور در محدوده طرح و انجام کار خبری را خواهند داشت.

سردار مهماندار با اعلام اینکه شرایط خبرنگاران در طرح ترافیک جدید از عدالت به دور است، افزود: این شرایط یک محدودیتی برای خبرنگاران و رسانه‌ها ایجاد می‌کند و این با شعار طرح ترافیک جدید که «ایجاد عدالت برای همه و از بین بردن رانت» است، فاصله دارد.

منبع: سايت خبری عصر ایران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.