| کد خبر: 156779 |

جانشین پلیس راه استان همدان:

تردد در گردنه اسدآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به میزان بارش برف و باران در ارتفاعات و گردنه اسدآباد تردد بدون رنجیرچرخ ممکن نیست.

تین نیوز

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: با توجه به میزان بارش برف و باران در ارتفاعات و گردنه اسدآباد تردد بدون رنجیرچرخ ممکن نیست.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به بارش‌ها و وضعیت معابر و محورهای استان اظهار داشت: در جاده‌های منتهی به ارتفاعات با توجه به بارش برف تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

وی با بیان اینکه گردنه اسدآباد از جمله محورهایی است که تردد باید در آن با زنجیر چرخ انجام شود، افزود: عوامل راه‌داری در مسیر و محورهای استان فعال و در حال تسهیل ترددها هستند.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه پیش‌بینی‌های هواشناسی استان نشان داده است که بارش‌ها تا ساعت 16 امروز ادامه دارد، تصریح کرد: در باقی محورهای استان نیز به دلیل بارش باران معابر لغزنده است.

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه توصیه و تأکید پلیس راه به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه است، تأکید کرد: رانندگان بدون زنجیر چرخ قصد ورود به گردنه‌ها و ارتفاعات را نداشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه عوامل پلیس راه در ورودی گردنه‌ها و ارتفاعات مستقر هستند و از ورود خودروهای بدون زنجیر چرخ به محورها جلوگیری می‌کنند، عنوان کرد: رانندگان در وهله اول و قبل از خروج از منزل وضعیت فنی و ایمنی خودرو را مورد بررسی قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به بارش‌های باران و برف گردنه اسدآباد از مهم‌ترین محورهای استان در بحث تردد است، اظهار داشت: مهم‌ترین نکته در این گردنه این است که در این گردنه برف سطح زمین را گرفته است و باید رانندگان نکات لازم را مدنظر قرار دهند.

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه در بعضی از نقاط گردنه اسدآباد تردد بدون زنجیرچرخ اصلا ممکن نیست، تأکید کرد: میزان بارش نیز در استان لحظه به لحظه در حال افزایش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.