| کد خبر: 156252 |

هراز مسدود است/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج تهران

بر اساس اعلام پلیس راهور، جدا از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

تین نیوز

بر اساس اعلام پلیس راهور، جدا از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه های تهران-کرج و کرج-قزوین، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی بعداز ظهر سه شنبه ۷ آذر ۹۶، اعلام کرد : شاهد ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(محدوده پل استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(محدوده های پل فردیس تا پل کلاک و در ادامه گرمدره هستیم.

بنابراین گزارش، همچنین در محورهای استان اردبیل و محور سمیرم به یاسوج نیز با مه گرفتگی همراه با کاهش دید رو به رو هستیم. سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 همچنین پنج محور نیز مسدود هستند که شامل محور اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور(سیرجان –حاجی آباد)در استان هرمزگان, ترددکلیه خودرو هااز کیلومتر ۶۰الی ۶۴ به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود، محور هراز (تونل امام زاده هاشم)در استانهای شرق تهران و مازندران (ازتاریخ ۰۷/۰۸/۹۶تا ۳۰/۰۹/۹۶ همه روزه به صورت ۲۴ساعته ) و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم)انجام خواهد شد و محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.