| کد خبر: 138039 |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

◄ جزئیات ساخت ۵۰ پاسگاه پلیس‌راه متحدالشکل در کشور

کشاورزیان از برنامه جدید سازمان در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و واگذاری یکپارچه فضای تبلیغاتی شریان‌های استان‌های کشور خبر داد و افزود: با اقدامات وبرنامه‌های تدوین شده وتلاش درجذب سرمایه گذاری در فضاهای تبلیغاتی پیش بینی می گردد در سال جاری درآمداین بخش افزایش چشم‌گیری یابد.

تین نیوز

معاون وزیر راه‌ وشهرسازی از برنامه جدید سازمان راهداری در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و واگذاری یکپارچه فضای تبلیغاتی شریان‌های استان‌های کشور خبر داد: با اقدامات و برنامه‌های تدوین شده وتلاش در جذب سرمایه گذاری در فضاهای تبلیغاتی پیش بینی می‌شود در سال جاری درآمد این بخش افزایش چشم‌گیری یابد.

به گزارش تین‌نیوز مراسم معارفه مدیرکل جدید دفتر فنی و امور پیمان‌ها و دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، فرمانده پلیس راه کشور، جمعی از مسئولان و نمایندگان سازمان‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌گذاری و فنی و امور پیمان‌ها، برگزار شد. 

داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این مراسم با اشاره به وظایف دفتر فنی و امور پیمان‌ها این بخش را متولی اصلی ساخت‌وسازهای ابنیه فنی و بهسازی ساختمان‌های سازمان دانست و افزود: مجموعه عوامل سازمانی باید در اجرای این امور و  انتخاب پیمانکاران توانمند، دقت و نظارت کافی راهمچنان به عمل آوردند.

وی اهمیت رعایت قوانین و مقررات در اجرای وظایف و مسئولیت‌های تعیین شد ه در این سازمان را  مورد تاکید قرارداد و از مسئولین، مجریان و متولیان امر خواست تا در انجام امور پیمانی خود از حدود قانونی عدول نکرده و با شفافیت و شجاعت عمل کنند و در برگزاری مناقصات یادر صورت نیاز به  ترک تشریفات حدود قانونی را کاملاً رعایت و شفاف‌سازی لازم را انجام دهند.

مهندس کشاورزیان درخصوص حساسیت سازمان در انتخاب پیمانکاران نیز افزود: مدیران و کارشناسان می‌بایست همواره در ارزیابی فعالیت پیمانکاران بر سطح کیفی و نحوه انجام پروژه‌ها دقت نظر  داشته باشند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: در امور مربوط به سرمایه‌گذاری در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نیز این سازمان با نگرش حمایتی از سرمایه‌گذاران تسهیلاتی در زمینه روان‌سازی و صدور موافقت اصولی در حداقل زمان ممکن  انجام شده است. 

 کشاورزیان از برنامه جدید سازمان در راستای ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و واگذاری یکپارچه فضای تبلیغاتی شریان‌های استان‌های کشور خبر داد و افزود: با اقدامات وبرنامه‌های تدوین شده وتلاش درجذب سرمایه گذاری در فضاهای تبلیغاتی پیش بینی می گردد در سال جاری  درآمداین بخش افزایش چشم‌گیری یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت ۵۰ پاسگاه پلیس‌راه متحدالشکل در کشور که از سال گذشته آغاز گردیده  خبر داد و افزود: ادامه امور اجرایی و ساخت این پاسگاه‌های متحدالشکل در دستور کار است که تاکنون ساخت ۲۵ باب از آن‌ها به اتمام رسیده و به‌زودی پس از عملیات محوطه‌سازی آماده بهره‌برداری خواهد شد. 

 بر اساس این گزارش سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس‌راه کشور نیز در این مراسم به ارتباط تنگاتنگ پلیس‌راه و دفتر فنی و امور پیمان‌ها اشاره کرد و بر وجود تجربیات مثبت فی‌مابین تأکید داشت و افزود: امیداست که با حضور مدیر جدید در این بخش همکاری‌ها و هماهنگی‌های مستمر و مفید سابق ادامه داشته و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند. 

دو انتصاب جدید در سازمان راهداری و حمل‌ونقل‌‌ جاده‌ای

براساس این گزارش رضا نفیسی مدیرکل سابق دفتر فنی و امور پیمان‌ها با تقدیر از حمایت‌های ریاست محترم سازمان و همکاری کارکنان این مجموعه در تحقق پروژه‌ها و فعالیت‌های این دفتر، به اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در پایانه‌های مرزی و پاسگاه‌های پلیس‌راه اشاره کرد. 

همچنین بابک طالبی مدیرکل سابق دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری نیز در این مراسم اهم اقدامات انجام‌شده در این دفتر را طی گزارشی ارائه کرد و در خصوص برنامه‌های آتی دفتر فنی و امور پیمان‌ها نیز توضیحاتی داد.

در ادامه مراسم نیز  محسن حاجی اسماعیلی مشاور سابق رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  به سمت مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری منصوب گردیدند در گزارشی اهم برنامه‌های خود را در بخش سرمایه‌گذاری و مجتمع‌های خدماتی – رفاهی ارائه کرد. 

در پایان این مراسم از خدمات رضا نفیسی و بابک طالبی با اهدای یک جلد کلام‌ا... مجید و لوح سپاس توسط مهندس کشاورزیان قدردانی و حکم انتصاب جدید بابک طالبی و محسن حاجی‌اسماعیلی ابلاغ شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.