| کد خبر: 132162 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ محدودیت های جدید برای رانندگانی که به تازگی گواهینامه دریافت کرده‌اند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از اتخاذ تدابیر ویژه برای کسانی که به تازگی موفق به دریافت گواهینامه دریافت کرده‌اند خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از اتخاذ تدابیر ویژه برای کسانی که به تازگی موفق به دریافت گواهینامه دریافت کرده‌اند خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: افرادی که به تازگی گواهینامه پایه سه خود را دریافت کرده‌اند تا سه ماه اجازه نخواهند داشت تا به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه اقدام به رانندگی کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، تصریح کرد: پلیس راهنمائی و رانندگی به منظور جلوگیری از بروز حوادثی که در سرعت بالا و به‌ویژه در شب‌ها اتفاق می‌افتد لذا،  افرادی که به تازگی اقدام به دریافت گواهینامه کرده‌اند مجاز به رانندگی در ساعات پایانی شب «12 تا5» صبح نخواهند بود.

 

مهماندار با تاکید بر این مطلب که محدودیت این دسته از شهروندان به اینجا ختم نمی‌شود، یادآورشد: رانندگانی که به تازگی موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند تا یک سال اجازه رانندگی در جاده‌های برون‌شهری را نیز  دارا نیستند.

 

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: کسانی که به تازگی مجوز رانندگی خود را دریافت کرده‌اند موظف هستند تا مثلثی به «نام راننده جدید» را در قسمت جلو و عقب شیشه خودرو خود، نصب کنند تا دیگر رانندگان متوجه این امر باشند که، راننده خودروی جلوی آنها،  به تازگی موفق به دریافت  گواهینامه شده و احتیاط‌های لازم را در برخورد با آنها داشته باشند.

این دستورالعمل‌های جدید در نیمه اول سال ۹۶ اجرا خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.